Gå til innhold

Erfaring med TFK Joggster Twist og hardbag?

Anbefalte innlegg

Hadde egentlig tenkt å kjøpe en kombivogn ettersom vi skal bo i 3. etg. uten heis, men har falt litt for TFK Joggster Twist. Venter høstbaby som bør ha god plass i baggen lenge og TFK'en har jo en stor og romslig hardbag. Det jeg lurer på er om baggen er lett å ta av/på understellet og lett å bære med seg (opp og ned alle trappene), eller om jeg heller bør satse på en kombivogn med løs bag opp i?

Fortsetter under...

Godt å høre at flere er interessert i og har spørsmål om denne vogna. Siden dere allerede har jøpt den, lurer jeg; Hvor kjøpte dere, hva betalte dere, hvilken farge og hvilket utstyr har dere kjøpt i tillegg til vogna?

Er hjulet foran dreibart?

Enn styret?

Mvh

Tone

Jeg kjøpte vogna på babyjungle.nl

Den er mørk blå og jeg kjøpte med hardbag, stormtrekk/regntrekk ,til sportsvogndelen, regntrekk til hardbaggen, bilstoladapter.

Framhjulet er dreibart og styret er justerbart i mange høyder.

Jeg bet ca 5500 med alt utstyr inkl moms. Kjapp levering og bra service.

baggen er enkel å koble fra og enkel i bære med seg.

Jeg har ikke kjøpt den ennå da, men har tenkt å bestille den på babyjungle. - Jeg må bare bestemme meg for fargen først. Det står mellom svart, mørk blå eller den lysere blå. Mest sannsynlig blir det mørk blå både sportsvogn og hardbag.

Jeg bor også i 3. etasje uten heis og har nå bestilt TFK Joggster Twist. Har jo ikke fått testa ut hvordan den kommer til å fungere i praksis ennå, men det jeg kan si utfra hvordan det var når vi testa den i butikken så er hardbagen kjempelett å ta av. Det er ikke bærestropper på den, men man bærer den i et håndtak som sitter øverst på kalesjen, noe som fungerer helt greitt. I forhold til f.eks Emmaljunga Duo Edge så er bagen meget håndterbar på denne måten, og den hadde veldig bra balanse når den ble løftet.

Når det er sagt så er det enklere å ta ut og bære en bag på en kombivogn, men det var andre egenskaper ved TFK-vogna som gjorde at vi likevel ville ha den. Fremhjulet er forøvrig svingbart, men er også låsbart.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...