Gå til innhold

Skal prøve å la testen i baderomsskapet ligge.....

Anbefalte innlegg

men ikke så lett...Tror jeg er over ikm nå, men er så forberedt på tr-besøk...Hadde en veldig tung dag i går...alle følelsene, smerten og tankene rundt den grusomme MA`en vi opplevde i mai ble såå virkelig igjen...plutselig så syns jeg det var så ille å tenke på at ul-bildet ligger i en arkivmappe på sykehuset...vår lille med tydelig hode,armer og bein.. heldigvis har jeg verdens beste kjæreste som støtter meg, deler sorgen over vår lille som ikke fikk leve og som så gjerne vil oppleve et mirakel i magen min...og som sammen med meg venter på den dagen vi igjen skal oppleve en positiv test...

et lite hjertesukk fra meg..

God lørdagskveld,jenter!

Fortsetter under...

Har det litt på samme måte... Hadde en SA for ca 8 mnd siden, og selv om jeg ikke hadde kommet så langt enda, er det mange tanker i hodet når vi nå har bestemt oss for å prøve igjen.

Sender mange gode tanker til deg og satser på at alt går bra denne gangen!

Stor klem :)

Annonse

Vil takke dere igjen, jenter! Dere er så gode :o)

Tok testen i går...tenkte at det er ingen vits i å la den ligge å støve ned...

Jeg var så mentalt forberedt på en neg. test, så det gikk i grunn greit da den selvfølgellig var det.....:-( Gråt noen bøtter med tårer fredag, så ingen som måtte ut i går. Så da er det bare å vente på tanta........

Ha en fiin søndag! Skal i familieselskap, jeg :o)

Æsj så dumt da, men så lenge tanta ikke har dukket opp er det håp vet du :) Noen får jo ikke positiv test før det har gått mange dager over IKM. Håper du er en av dem!

Kos deg i familieselskap i alle fall. Hyggelig å tenke på noe annet.

Klem fra

Hjemme igjen fra fam.selskap nå. Deilig å få tankene litt på andre ting, men var sammen med min yngste niese som er så skjønn og det burde jo få eggstokkene til å reagere =) Tr har jeg ikke sett noe av ennå..

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...