Gå til innhold

sammenheng??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har utflod mengden (hvis en kan bruke det ordet) noen sammenheng med en evt graviditet?? Evt hvordan??

Har nick, men synes dette er litt flaut å spørre om, derfor anonym.. Håper dere skjønner...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Midt i syklusen, når du får litt slimete utflod, har du sannsynligvis EL. Dette kan være et tips:-)

Skrevet

tenker litt på rett før ikm jeg.. om det da forandrer seg noe da; mer eller mindre hvis en er blitt muligens er blitt gravid eller om det er typisk tegn på at tanta er på vei...

Skrevet

har ikke tenkt på slim i forhold til IKM. Men vet at du har mer slim i ifrhold til EL.

Skrevet

Det var ei her inne somn snakka om at hun hadde vært ganske tørr rett før positiv g.test!

Skrevet

Jeg har normalt kremete utflod mellom el og ikm, men da jeg ble gravid fikk jeg først sticky, så watery og faktisk elslim igjen. fortsatte å ha slim og vannaktig utflod også etter positiv test. Hadde med andre ord helt annet utflod enn normalt.

Skrevet

Når jeg har vært gravid, har jg faktisk funnet det ut pga at mengden utflod har øket veldig!! Litt hvitt/gjennomsiktig og slimete.... Nesten som eggehvitte på en måte! Vet at det er flere som har det på samme måte!

Skrevet

Da håper jeg at du har riktig... Jeg har snart ikm, og jeg har fått økt nå... Så da krysser jeg fingrene!!! Nå ble det plutselig veldig spennende igjen!!!!! :)

Tusen takk for hjelpen jenter! Setter pris på dere!!

Skrevet

Nå husker ikke jeg hvordan jeg hadde det når jeg ble gravid....sjekket ikke sånt....men har hørt at flere får mer utflod.....så det er et tegn ja :o) Håper det sitter en spire for deg!

Ingen spm er for flaue eller dumme ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...