Gå til innhold

ETTERLYSNING!!!! MAMMA MØ!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skrev opp noen datoer til mamma i går som svigermor jobber dagvakt. Da skal nemlig mamma komme hit og passe snuppa hvis vi må dra på natta. Men skrev ikke opp i dag da... Litt tidlig enda. Mamma har bursdag i dag og :o) Men det skjer nok ikke noe enda. Mente jeg hadde lest det kunne ta opptil 4 uker etterat slimproppen har gått, men på babyverden nå leste jeg at den kunne gå flere dager før fødsel... Sto ikke noe om uker der.... Må nok finne noe litteratur her etterpå ja... Litt spent nå ja! Ikke sjans å få sove igjen vertfall!! Tenk om det skjer snart... Har hele tida trudd jeg skulle føde før tida, men ikke enda... Har liksom innstilt meg på begynnelsen av oktober jeg... Men skal holde deg oppdatert ja! Skal skrive innlegg her før jeg drar på føden når den tid kommer :o)

Får vaske litt her etterpå, orka ikke forrige uke, så nå må jeg bare... Så får jeg ordne resten av baby-tingene... Bør nok ha alt klart nå....

Nå trur jeg kanskje snuppa er våken, hvis ikke får jeg vel vekke henne snart, på tide å stå opp nå :o)

Vi snakkes ;o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann!

går det med deg? Kjenner du noe? Spennende dette her!

Jeg kommer akkurat fra jm, og det gikk så som så... babyen ligger på tvers, så jeg har time til utvendig snuing mandag om ei uke! Har aldri gjort det før, og har bare hørt at det er vondt og veldig ubehagelig...!! Æsj!!! Har begynt å grue meg allerede!! Vet du noe om sånn snuing?

Minsten lå i sete fram til nesten uke 39, men snudde seg sjøl etter at jeg gjorde noen kjerringrådbevegelser, så jeg må nok bare gjøre det nå også og håpe på det beste...! Er jo bare 36+6, så det er jo håp enda da!!

Men jeg blei litt skjelven av hele greia, og nå bare håper jeg at den snur seg sjøl innen ei uke!! Må møte på sjukehuset fastende i tilfelle det ender med keisersnitt, for det var visst ikke alltid like vellykket... Herlighet, får angst her jeg sitter!! Nei og nei, kryss fingrer!!

Nå må jeg finne på noe å gjøre så jeg får bort tankene for ei stund...

Vi snakkes! :-)

Skrevet

Hei!

Alt bra her, ingen ting skjer. Men det er jo et tegn på at noe skjer i nærmeste fremtid da... I følge andre her inne kan fødselen starte alt fra 1 time til 4-5 uker etterat slimproppen har gått.... Så jeg kan nok bare smøre meg med tålmodighet en stund til :o) Har hatt litt slimete brun utflod da, så det er vel tegn på at livmorhalsen begynner å modnes trur jeg. Skal til legen i mårra, kan jo høre med henne da, om hun vil kjenne etter om det er noe på gang. Spennende ja!! Fikk det plutselig litt travelt nå, ennå gjenstår det litt før lille Ruth kan komme... Men hun kommer når hun er klar hun, ikke når mamma'n er det :o)

Håper det går bra med deg da, ikke noe peiling på snuing jeg heller, bare hørt det ikke er noe særlig behagelig. Ende i KS? Hva gjør de så det kan ende med KS da? Høres skummelt ut... Skal krysse fingre sammen med deg jeg. Håper kroppen din ordner det sjøl da! Rart de ikke venter lengre med snuinga da, siden kroppen fiksa det sjøl sist mener jeg. Får håpe det lille nurket skjønner hva som er best for han og mamma'n hans og snur seg med hodet ned i løpet av uka da! Du får kaste deg på alle kjerringråd ja. Holde meg oppdatert da!!

Får vel lage middag jeg nå, holdt på å sovne i senga sammen med snuppa i stad... Hun sover da, så jeg får prøve å gjøre litt her så lenge :o) Vi snakkes!

Skrevet

Hei :o)

Åssen går det? Fått babyen til å snu seg enda? Håper virkelig det ordner seg da! Så du slipper KS. Men ut må han jo uansett da, så vel han ikke snu seg så er det vel bedre med KS enn at han skal bli værende ;o)

Var hos legen i stad da, ble nesten sendt på føden for sjekk, siden det hadde kommet noe "vannlig" sammen med blod før slimproppen gikk... Hu lurte på om vannet kunne ha gått... Men etter konf med føden skulle jeg bare ta det med ro og vente. Har jo ikke merka noe i dag. Kom et blodkoagel da jeg var på do i natt, men det var vel bare rester etter slimproppen tenker jeg. Men hu trudde ikke hu kom til å se meg på ktr igjen :o) Skal til JM neste uke da, så evt til legen uka etter, men da trur jeg kanskje jeg er blitt mamma ;o) Håper det vertfall!! Håper bare ikke det skjer noe i mårra ettermiddag/kveld da, mens gubben er i Oslo med hesten... Men det ville jo være typisk.... Kan vertfall ordne bagen så den er klar nå, for det kan jo skje når som helst ;o)

TV-kveld i kveld da ;o) Jakten på kjærligheten og Anatomic Grey. Og så tok jeg opp 71 grader nord i går som jeg ikke har sett på enda. Så da er kvelden planlagt :o)

Snakkes da!!

Skrevet

Heisann!!

Nei, her er det ikke noe nytt... babyen ligger på tvers... og jeg er dritnervøs og gruer meg til neste uke!! Blir helt kvalm og uvel av tanken på snuing...

Så spennende du har det da! :-) Du er heldig som bare kan vente på at ting skal skje, og at alt er greit! *misunnelig* Tenk at du er tobarnsmamma snart da!! hehe! Så deilig det skal bli når alt er over! :-) Ja, får bare håpe at det ikke begynner mens mannen din er i oslo! Da får du knipe igjen!

I dag skal jeg ikke gjøre noe som helst, er heldigvis ferdig med alt som skal ordnes til babyen kommer, har bare igjen å pakke bagen. Den må jeg pakke så den er klar til mandag, må ha den med til sjukehuset i tilfelle ks.... Har forresten mista alt som heter arb.lyst, så nå skal jeg bare sløve!

Nå sover jeg ganske dårlig om natta, ligger jo og håper at babyen skal snu seg ned og så ligger jeg og kjenner etter bevegelsene... Og så har jeg jo så rare drømmer hele tida, drømmer om utroskap titt og ofte... Hehe! Ikke det at jeg mistenker mannen min for noe som helst, men de drømmene dukker jo bare opp da... Hadde det slik sist svskap også... Tør ikke fortelle han lengre om drømmene mine... for da blir han så lei seg!

Nå skal jeg på besøk til ei venninne som har brukket et bein (!), og som er hjemme fra jobb! Skal ta med litt eplekake og is, og prøve å muntre henne opp litt! :-) Vi snakkes!! :-)

Skrevet

BØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØ !!!

Vart dere skræmt no ??

Skrevet

Hei!

Håper virkelig det går bra på mandag da, hvis han ikke snur seg sjøl innen den tid. Må være fælt å gå og vente sånn... grue seg... Kan skjønne at du er litt misunnelig ja... Hadde jeg vært vertfall! Men det ordner seg forhåpentligvis for deg og da. Er vel sikkert bare i sjeldne tilfeller at snu-forsøk ender i KS. Blir spennende å høre da. Du må inn her og gi meg rapport når du kommer hjem på mandag da. Så jeg får høre hvordan det var.

Arbeidslyst ja, den er visst forsvunnet her å... Gidder ikke gjøre noe om dagen... Vaska gulv i går da, utsatt det siden fredag, så nå måtte jeg bare... Men det er av en eller annen grunn like møkkete her i dag, så nå bør jeg vel egentlig vaske igjen... Men får vel ta det litt rolig i dag, sånn for sikkerhets skyld, så jeg ikke setter i gang fødselen i dag. Min kjære er jo i Oslo vettu... Ringte han i stad da, skulle spørre om han skulle ta med snuppa i barnehagen i mårra eller om jeg skulle kjøre henne. Jeg sa da at vannet har gått ;o) Litt slem jeg... ;o) Han syns ikke jeg skulle tulle med sånn... he he

Ikke veldig god nattesøvn jeg heller, må ofte opp igjen på do, men som regel bare 1 gang da, så det er greit. Hvis det er før 4 er det greit, etter 4 bruker jeg laaang tid på å sovne igjen, hvis jeg i det hele tatt sovner att da... La sånn plastikk-bleie (som de bruker i senga på sykehuset) i senga i går da, men tok den bort i natt, blir så klam... Så jeg får prøve med et håndkle over, hvis ikke bruker jeg bare håndkle. Hvis vannet går i senga er det jo greit å prøve å beskytte madrassen litt da...

Hadde heldigvis ikke gått opp noe mer da, så nå håper jeg vekta holder seg... Har gått opp 18 kg... Mer enn nok!! Håper det forsvinner fort etterpå....

Så snill du er da, som tar med eplekake og is på besøk til venninna di :o) Håper du fikk tankene litt bort fra "tversover-babyen" din da.

Hold meg oppdatert da!! Krysser fingre (klarer det såvidt, de er ganske ovne nå... ;op) for at han snur seg før mandag!

Skrevet

Heisann!

Bare en liten tur innom for å sjekke om det var noe nytt med deg!! :-)

Spennende nå!

Alt bra her, babyen ligger fortsatt på tvers kjenner jeg, men håper at han har snudd seg til mandag!!!!!! Har noen dager igjen på seg, da! :-)

Tisseturer om natta ja... denne gangen har jeg ikke vært plaga av det, sover hele natta, så sant jeg ikke ligger våken og kjenner etter om ungen har snudd seg da... det blir jo noen ganger det nå for tida...! Bortsett fra det så sover jeg veldig bra!

Jeg har gått opp 15 kg, men regner med å gå 1 mnd til... :-/ så jeg nærmer meg vel 20 til slutt.... men det driter jeg i nå rett og slett! Spiser god mat og koser meg likevel, og er i grunn mest opptatt av at fødselen skal gå bra og at ungen er frisk! :-)

Det hjalp å besøke hun venninna mi ja! Fikk tenke på noe annet for en stund og det var deilig!

Igår kveld gjorde vi på ingenting, bortsett fra å spise is og se på Etaten og otto jespersen! Syns etaten var litt morsom, litt treig humor men dyktige skuespillere som tydeligvis har studert karakterene sine godt!

Skal du se på Skal vi danse i kveld? Det skal jeg, følgte med sist også og syns igrunn det var litt koselig. Ellers er det vel Nytt på nytt, det bruker jeg også å se... Hmmmm... noen som kalte meg tv-slave...? :-)

Idag skal jeg ikke gjøre noe som helst! Vaska huset i går, så nå er alt i skjønneste orden til helga, skal bare kjøpe en blomsterbukett, bruker å gjøre det til helga for det gir litt ekstra kosefølelse..!

Ha ei god helg! Blir spennende å høre om det skjer noe nytt! Vi snakkes sikkert i løpet av helga!

Skrevet

Hei!

Er like spent hver kveld jeg legger meg, "skjer det no i natt tru..." Så våkner jeg like hel hver morgen.... Lurer litt på hvordan det begynner denne gangen da, sist gikk jo vannet, så da var det jo bare å reise, men om det begynner med rier er jeg litt mer usikker... Hadde ikke noe særlig vonde rier i åpningsfasen sist, så det er jo ikke sikkert jeg merker at noe er på gang før det nesten er full åpning.... Jo, jeg gjør vel det. Gleder meg vertfall! Har veldig lyst til å hilse på lille snuppa nå!! Bekkenet er ømt, så babyen ligger langt nede vertfall. Håper hu vil ut snart... Men er jo enda 20 dager til termin da, så hun kan jo ha god tid hun... Har hatt brun utflod siden slimproppen gikk på mandag da, men det er vel normalt, sikkert rester av proppen. Bagen er klar da, og nå må jeg rydde opp att her hver kveld før jeg legger meg, kan jo hende vi må dra nettopp denne natta ikke sant... Kan liksom ikke utsette noe til dagen etter, for kanskje er jeg på føden da...

Skal vi danse må jeg ha med meg ja. Synd det kræsjer med Beat for beat, men det er vel sikkert meningen... Nytt på nytt er og morsomt!! Så på litt av OJ i går, men ikke alt. Noe blir litt dumt syns jeg... Ellers så jeg Jack Bauer (24) da, må ha med seg det når en først har begynt å følge med...

Må vaske litt her i dag jeg da, men gleder meg nesten. Var på shopping i går og kjøpte nye duker og puter og lys og litt stæsj til stua :o) Så jeg gleder meg til å fornye stua litt ;o) Får jo ikke fornya meg sjøl på en stund enda....

Snakkes da! :o)

Skrevet

Helt nede på side 4 var tråden vår nå...

Hatt en bra helg? Babyen din snudd seg?? Vil få ønske deg lykke til i mårra da! Håper det ikke er altfor ubehagelig og at det går greit å snu han uten at det ender i KS. Blir spennende å høre! Kommer nok til å sjekke om du har kommet seg hjem igjen eller ikke. Håper du skriver på tråden vår når du kommer hjem. Hvis formen er bra da.

Like hel enda jeg å. Men jeg vet jeg begynte å vente altfor tidlig, så jeg får bare kule ned!! Det var jo for den derre slimproppen gikk at jeg kanskje trudde atte noe snart var i gjære, men men... Den som venter på no godt... Eller sa jeg godt... hmmm... etterpå kanskje.... ;o) Har jo fortsatt 18 dager til termin, så snuppa har jo god tid da!

Vi snakkes da! Igjeen LYKKE TIL!! Skal tenke på deg!

Skrevet

Heisann!

Knøttet mitt har ikke snudd seg enda... offameg! Er så spent på hva som skjer i morgen, gruer meg og innbiller meg at det er noe galt med babyen... Æsj! Syns ikke dette er noe morsomt....! Vi skal være der ganske tidlig, så jeg må opp i gryotta... så nå skal jeg straks legge meg, så kanskje det kan bli noen timer søvn. Kommer til å våkne ørtn ganger i løpet av natta... det gjør jeg alltid når det er noe jeg gruer meg til. Menmen, får bare håpe at alt går bra!

Heldig du som bare går og venter, og at alt er klart liksom. Håper du slipper å vente så mye lengre, for du begynte jo som du sier å vente litt tidlig. Men uansett så er du nok snart ferdig! :-)

Nå har jeg fortært to skiver og en halv pakke potetgull.... så nå er jeg så mett at jeg stuper snart, hehe :-) og drukket pepsi max, og da blir jeg jo ekstra mett. Men, nå får jeg jo ikke spise noe før jeg er ferdig med undersøkelsene, så det kan være godt å "ha noe å gå på"... :-)

Nei, nå er jeg så urolig at jeg tror jeg går på badet og steller meg, så jeg får lagt meg. Jeg skal skrive i morgen og fortelle hvordan det har gått! God natt! :-)

Skrevet

Hei!

Ville bare fortelle at babyen ligger med hodet ned i bekkenet likevel!!!

Yohoo!!! jippi!!! Halleluja!!! Da legen tok ul så han med en gang at hodet lå langt nede, men kunne selvsagt ikke garantere at han ik vil snu seg igjen, men slik er det jo med alle, da... :-) Nå skal jeg bare spise og så må jeg sove før jeg henter minstn i bhg... har ikke sovet noe særlig i natt... så jeg får ta det nå! Vi snakkes!!

Skrevet

HURRA!! Så bra da!! Da er du nok lettet tenker jeg :o) Har tenkt på deg i dag. Forventet ikke at du var hjematt allerede :o)

Vært en tur på Coop OBS vi da. De hadde noen bra tilbud, og jeg må jo passe på når formen er bra og jeg enda er hjemme.... Så nå må jeg ha ut hestene og pynte litt hestemøkk før gubben kommer hjem... hurra, for en morsom ting å gjøre.... ;o)

Vi snakkes da!!

Skrevet

Hei igjen!

Da har jeg vært på sangøvelse og vært innom Skeidar og kjøpt seng til snuppa. Så nå har jeg jobb i mårra mens hun er i barnehagen... ;o)

Formen er den samme, ingen tegn på fødsel... Men har denne snuppa det like travelt som storesøster så skjer det i natt... Fødte jo 16 dager før sist. Men bare 7 dager før mens-termin, så jeg trur egentlig ikke på fødsel enda. Bare håper litt innimellom..... Har hatt brunlig utflod siden slimproppen gikk forrige mandag da. Sikkert bare rester, så det er vel normalt. Ellers er jeg stor og tung, de første skrittene når jeg står opp er grusomme.... Spesielt om natta når jeg er trøtt i tillegg... Og jeg har nå MASSE vann i kroppen. Har nesten ikke sko som passer... Må vel troppe opp på føden i støvler.... ;op Men men, om et par uker er det forhåpentligvis over, trøster meg med det jeg...

Nei, trur jeg skal legge meg jeg nå, vi snakkes da :o) Nattinatt!!

Skrevet

Oi, vi hadde nå kommet helt ned på side 4...

Vært på barselvisitt hos kollegaen min som fikk ei jente for 4,5 uke siden. Hun er jo sååå søøøt da!! Venter ikke mindre på min egen lille prinsesse nå nei.... Håper ikke hun blir like stor da... Hun her var nemlig 4700g ved fødselen.... Er nesten 6 kg nå og bruker allerede str 62... Så hun fikk ikke brukt str 50 i det hele tatt....

Nei, får vel finne senga. Måtte se på opptak av Greys anatomi da jeg kom hjem, og så måtte jeg jo innom her en tur da... Er rimelig gåen i ryggen etter alt jeg har drevet med på dagen i dag... Skrudd sammen snuppas nye seng og flytta data-pulten ut av hennes rom og inn på vårt soverom. Burde nok tatt det mer med ro, men... Ble fint på snuppas rom da!! Men litt trangt på vårt... Blir bedre om ca 6 mnd, da flytter nok lillesøster inn på storesøsters sitt rom. Frem til da får vi overleve med litt trang plass...

Får vel legge meg nå, vi snakkes vel snart :o) Nattinatt!!

Skrevet

Hoppsann!

oooops! nesten 5 kilo ved fødselen...! Hjelp! Det må da merkes både å bære på i magen, og å trykke ut..! Nei, får håpe vi ikke får sååå store bebiser da... men igjen så er det jo bra hvis de er friske og raske da, det er jo det viktigste. Jeg tror ikke min er så stor, ligger på rødestreken, og "alle" sier at jeg har så knøttliten mage. Og jeg ser det jo selv også, at det er ikke så stor men ganske struttende. Men babyen kan jo være stor i seg selv fordet da... Jeg er bare så letta og glad over at han ligger med hodet langt nedi bekkenet mitt, og er klar til å finne veien ut på riktig vis...!! :-) Har følt meg i såå mye bedre form psykisk etter at jeg fikk vite at alt så bra ut! For det er jo ingen god følelse å gå å grue seg,da.

Har du fått kommentarer på at dere "burde ønske dere en gutt nå"? Vi har hørt mange som sier at "nå kommer vel jenta" og "det hadde jo vært kjekt med ei lillesøster nå".. og lignende.. Jeg tar det ikke så mye innover meg, men kjenner at det stikker litt innerst inne, for vi vet jo at det er en gutt til, og det er jo akkurat han vi venter på :-) og det er jo helt sikkert ikke noe vondt ment med de kommentarene, det tror jeg virkelig ikke, men det er liksom "ikke så svært med en til av samme kjønn" kan det høres ut som... Eller kanskje jeg bare er litt nærtagende akkurat nå... Det er jo mulig det da... Men det er liksom ingen som sier at "du verden så kjekt det hadde vært å fått en lillebror..." Det er klart at jeg forstår at det må være stas å få et av hvert kjønn, men jeg syns nå det er like svært å få en av samme kjønn jeg da. Det blir jo bare to år mellom dem, så jeg tror de blir gode kompiser etterhvert som kan finne på mye gøy sammen og ha stor glede av hverandre. Dessuten er det jo AKKURAT HAN vi vil ha. Jaja...

Igår var det en superhektisk dag, med jm-time, handling, vasking og besøk av 7 venninner på kvelden, så etter middagen var det å begynne å forberede mat til kvelden. De gikk hjem kl 23.30, så det blei en sein kveld, men det var jo litt godt også for jeg var jo supertrøtt da jeg la meg så jeg som helt til kl.8 uten stopp! Deilig! Så nå er minsten i bhg og jeg skal bare nyte dagen aleine hjemme.

Har du masse kynnere? jeg har igrunn ikke kjent så mye til det før nå siste uka. Da kommer de tilog med når jeg sitter stille... Men har hørt at det er bare bra med kynnere, så da er de velkommne!

Det blir litt trangt på vårt soverom også.. vi har igrunn store soverom både vi og minsten, men når det skal stå ei grindseng der i tillegg til vår dobbelseng så blir det med engang litt trangere og mindre "praktisk". Men babyen skal flytte inn på minsten sitt rom om 6 mnd her også... så da ordner det seg jo! :-)

Ha en fin dag! Vi snakkes! :-)

Skrevet

Hei!! :o)

Langt unna den røde streken jeg da... over det grønne feltet jeg.... Så magen min er stoor ja... Snuppa er nok sikkert 4 kg... Men men, ut må hu jo, så det er ikke noe å gjøre noe med... Magen har sunket veldig de siste dagene, så jeg håper virkelig å få treffe snuppa vår snart!!

Ikke fått noe særlig kommentarer på kjønn. Til de som har spurt om vi vet kjønnet har jeg svart: "i følge UL er det ei jente til, men helt sikker er man jo aldri, men samme hva det er bare det er et friskt barn" Ingen som sier at det hadde vært fint med en gutt nå, selv om mange mener det liksom er "perfekt" med en av hvert kjønn. Da trenger man liksom ikke flere barn... Latterlig spør du meg. Er jo like bra med 2 av samme kjønn!! Ønska meg ei jente til jeg :o) Har selv 3 søstre, har aldri savna noen bror...

Så koselig med venninnebesøk da :o) Bare slappe av i dag du da :o) Var hjemme alene i går jeg, på dagen mens snuppa var i bhg, men jeg tok meg ikke tid til å slappe av... I dag regner det, så da har vi innedag. Koser oss med kakao :o) Kanskje baker jeg litt etterpå, får se om jeg får ånden over meg... Så at svigerinna mi kom til svigermor nå, hun har en sønn på 2 år, så vi går vel kanskje ned dit en tur. De to små leker fint sammen. Sloss litt innimellom, men stort sett går det bra ;o)

Har en del kynnere når jeg ikke klarer å ta det helt med ro, men ikke noe plagsomt. De er ikke vonde.

Kanskje jeg skal re opp den nye senga til snuppa etterpå. Se om hun vil sove der på dagen i dag. Mannen min mener at hun fortsatt bør bruke sprinkelsenga, for da vet vi "hvor hun er", men jeg vet ikke helt om jeg er enig.... Om jeg rer opp senga kan hun jo bestemme sjøl. Kan jo begynne med at hun sover i ny-senga på dagen og i sprinkelsenga om natta... Venter til etter fødselen med å bytte seng om natta vertfall, tilfelle vi må dra på natta og da gå ned til svigers med baby-callen. Da er det greit om hun ikke kommer seg ut av senga...

Ha en fin dag du å! Vi prates ja ;o)

Skrevet

Hei :o)

Gikk greit på kontroll hos JM i dag. Ikke noe nytt... Hu ville ikke si noe om str da, kjentes ut som en relativt stor unge, men om hu er 3500 eller 4500 var vanskelig å si... Så da er jeg jo like langt... Men hun sa jeg kunne be om overtidsktr hvis jeg gikk til termin da, så kunne de si mer eksakt hvor stor ungen var og evt sette igang hvis ungen var stor... Så da blir det max 2 uker til jeg er mamma :o) Men har ikke noe lyst til å bli satt igang da, får jo ikke vannfødsel da... Tror nok noe skjer av seg sjøl før 2 uker har gått... Kjente ikke etter modning da, gjør ikke det før termin. Har hatt blodslim siden slimproppen gikk, men det var visst vanlig siden hodet på babyen ligger og trykker der nede. Men det er og et tegn på modning. Min lillesøster har bursdag på søndag, så kanskje hun kommer da? Har klart å slutte å vente så fælt nå, tar det litt mer med ro. Det skjer når det skjer, ikke noe å få gjort noe med...

Kjøpte sengesett til snuppa i dag da, så hun kan ha i sin nye seng :o) Ikke akkurat noe fint tørkevær i dag, så det tørker nok ikke før i mårra da, men da kan vi prøve ny-senga ;o) hun har allerede hoppa masse i den da... Syns det er veldig stas!!

Snakkes da! Nå er det snart Jack Bauer :o) Først rikets røst eller nanny 911 (på tvn). Får svitsje litt ;o)

Skrevet

Heisann!

Hvordan gikk det på kontrollen hos jm i dag da? Håper alt var bra! Her er alt bra, har kjent mye nedpress i dag og det har vært vondt å gå... føler liksom at han er på vei ut... :-)

Ja, det høres jo veldig greit ut med sprinkelseng da... så VET dere at hun er oppi senga si... Vi MÅTTE bytte seng, for minsten hoppa utav, og kom seg ikke opp i gjen... Og nå stortrives han i den store "guttesenga" si da :-) Det var jo en god ide å starte med dagsøvn i nyesenga da, så hun venner seg til det.

Minsten vår holder på å bli forkjøla, så han var ikke helt i form i ettermiddag, så faren dro på butikken og kjøpte bilbane til han...! Det var stas!! Den var på tilbud da, og kosta bare 99 kr så det var jo en overkommelig pris for ei bilbane med to racerbiler som kjørte i div. looper.. hehe! Skikkelig gutteting! Begge to lå på gulvet og var helt oppslukt! :-)

Nå skal vi kose oss med sjokoladeis! Namm! Med sjokoladebiter i!! Er redd for at jeg får en skikkelig sukkerunge.... han skriker vel etter sjokolademelk ganske tidlig... hehe! Vi snakkes da!

Skrevet

ææææ.... da gikk vannet.... så nå er jeg i gang ;o) Spent og glad på samme tid her nå.... Snakkes om noen dager, da har jeg forhåpentlig en baby i mine armer ;o) Får vel ringe føden nå :o)

Skrevet

Hei igjen.

Liten oppdatering fra meg :o) Sitter nå på blodbanken, ingen baby enda... Gikk ikke like fort denne gangen dessverre... Rier med 10 min mellomrom, men de er ikke så veldig vonde og ikke effektive nok.... Så jeg håper det tar seg opp snart... Blir undersøkt for evt igangsetting i mårra tidlig. Håper jeg slipper det... Vil helst ha ut lille babyen i kveld da... Ja,ja, får vel tusle opp på føden igjen da... Kryss fingre for meg da ;o) Snakkes!!

Skrevet

HERLIGHET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Har ikke vært innom før nå, så nå fikk jeg sjokk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Så spennende!!!!!!!!!! Guri, fikk helt skjelven!!!!!!!!!! Jeg krysser fingre og tær (selv om de er fulle av vann! Hehe!) og håper du får henne i kveld!! Så gøy da!!! Hjelpemeg, dette går unna! Tenk at du har henne snart da!!! Så fantastisk!!!

LYKKE TIL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! SKAL TENKE PÅ DEG HELE TIDA OG HEIE PÅ DEG TIL MÅL!!!!!!!!!!!!! JIPPI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

STOR KLEM!!

Skrevet

Er så spent på hvordan det går med deg!!!!!!!!! Men regner med at alt er over nå og at dere kan nyte lille Ruth!!! Håper uansett at alt er bra med dere alle sammen!!!!!!!!!!!!!!!

Hurra!!!!!!!!!!!!!!!!!! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...