Gå til innhold

Da gikk det til hælvete med meg og....

Anbefalte innlegg

Da var det ingen i rugeklubben som klarte det desverre.

Nå vet jeg hvordan du har hatt det/har det Sunniva.

Jeg var på legevakta i går kveld etter at jeg begynte å blø friskt blod. Fikk time til ultalyd i dag, og da kunne ikke legen finne noe hjerteaktivitet. Så da kom jeg til uke 10 + 4, men ikke lenger.

Måtte være på sykehuset i hele dag, for de kunne ikke gjøre noen utskrapning før jeg hadde vært fastende i 6 timer.

Trodde virkelig det skulle gå bra, nå som vi hadde kommet så langt. Men den gang ei.

Nå krysser jeg fingre for deg Emma og Ann-ch. Håper det går bra denne gang.

Vi har 2 på frys, så håper vi lykkes neste gang.

Fortsetter under...

Kjære MalinL

Er det virkelig mulig????????

Jeg er så lei meg for din skyld. Føler virkelig med deg. Det er virkelig helt jævlig at det ikke skulle gå for deg heller. Og som du sier er det faktisk ingen av oss fem i rg-klubben som lyktes:-(

Ta tid til å sørge så kommer du sterkt tilbake Malin. Du har jo iallefall blitt gravid. Ønsker deg masse lykke til videre Malin og ta godt vare på deg selv.

Stor trøsteklem fra

Åå, nei........Så utrolig trist Malin!!

Jeg kan med hånda på hjertet si at jeg forstår hva du opplever! Har vært mye trist her i det siste.......

Håper du etter hvert klarer å se fram mot et nytt forsøk, og at vi skal lykkes til slutt!!!

Tenker på deg!

Trøsteklem fra

Nei og nei...

Unner ingen å oppleve dette, og kan med hånden på hjertet si at jeg vet hvordan du har det nå Malin.

Det føles blodig urettferdig at man skal streve så lenge, endelig lykkes, for så å møte veggen igjen.

Jeg trodde det skulle gå lang tid før jeg ble meg selv igjen, men heldigvis blir det bedre med tiden.

Man skal gjennom en fase der man er sint, lei seg, griner, sørger, fortvilet og oppgitt.

Jeg tror ikke noen kommer utenom alt dette.

Men etterhvert begynner man så smått å lete etter positive ting oppi alt. Og det må man, ellers blir man utmattet og sliten av alt det negative.

Jeg og sambo lå en natt og prøvde å komme på alt som faktisk var positivt oppi det hele.

Og vi klarte faktisk å finne fram en god del... Et par ting var;

-Vi vet at kroppen min kan bli gravid

-Vi to vokser oss sterkere, og vi SKAL klare det til slutt

Enda er det dager som er tunge, spesielt når man må avlyse timer til jordmor, lege...

Bøkene vi hadde kjøpt var også tunge å legge bort.

Jeg gruer meg også til å begynne på jobb igjen, ingen vet enda...

Jeg håper du og mannen din snakker om det som har skjedd, og at dere holder motet oppe.

Ingen ting er umulig, det umulige er bare litt vanskeligere...

Vet ikke om mine ord hjalp, men jeg ønsker deg god bedring Malin.

Bare spør om det er noe du har på hjertet!

Stor klem-

Annonse

Jeg har også mistet for ikke lenge siden og var like langt på vei som deg. Det er kjempetrist og føles urettferdig. Men naturen har en måte å ordne opp når alt ikke er som det skal. En dag lykkes vi skal du se og da kommer den babyen vi har lengtet så mye etter.

:-)

Klem fra

Tusen takk for alle trøstende ord og gode klemmer alle sammen!

Det har vært ei rar helg. Vi dro jo rett fra begravelse til legevakta på fredag kveld og lørdag fikk vi vite at vår lille spire var dø. Er virkelig "glad" jeg fikk utskrapning samme dag. Legen sa først at hun kunne ta det på søndag. Men hun så nok på reaksjon min at det passa heller dårlig.

I dag ringte jeg Ullevål. Må vente 2 sykluser før vi kan starte på fryseforsøk. Så når 3 mens nærmer seg kan jeg ringe. Blir nok noen lange måneder, men er kanskje greit å få litt tid å bearbeide ting på og få alt på avstand.

Lykke til dere som er i gang med nytt forsøk nå og dere som skal i gang snart! Håper det går bra denne gangen!

Stor klem fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...