Gå til innhold

Var ute på shopping i dag.. Æsj!!

Anbefalte innlegg

Er normalt sett ikke så glad i å shoppe klær, fordi jeg må prøve ørten forskjellige før det hender at jeg finner noe.

Har ikke vært ute i butikker på leeenge nå fordi jeg har vært så dårlig, men om 2 uker skal jeg i bryllup og dåp samme helg, så nå måtte jeg bare... For en tur! Tror jeg har vært innom samtlige butikker i området, og det er helt umulig å finne noe!

Lette først i mamma-avdelingen på HM, men der var det ikke mye festklær. Lette så etter en helt vanlig sommerkjole, helst med litt armer. Det eneste jeg kunne finne var omslagskjoler i tungt stoff som fikk meg til å føle meg som en hvalross. Har lagt på meg noe kilo, men trodde ikke det skulle være SÅ vanskelig. Enden på visa ble at jeg kjøpte en helt vanlig bukse med strikk i livet til vanlig bruk. Fant ingen festantrekk gitt...

Noen med samme problem? Funnet en løsning?

Fortsetter under...

No vet ikke jeg kor langt du er på vei...men jeg er 18+3 og har begynt å få mage.Jeg har bestillt en buksedress/kjole (vanlig klær)til et bryllup jeg skal i neste helg på nettet. Dødsfin!! Og den passet PERFEKT! Magen vises så fint. I tillegg har jeg kjøpt en kjole på nettet ...for gravide.Kjempefin!!! Begge disse jeg har kjøpt hos importerer klær fra USA.

Annonse

Kjøpte en sommerkjole med bare stropper på H&M (149,-). Den har strikk/elastikk over/under brystene, ingen elastikk i livet. Det er jo en mammakjole, men kan også godt brukes etter svangerskapet. Min mor prøvde den forresten, og hun så veldig fin i den, så slett ikke dumt ut på en ikke-gravid. Jeg er ennå ikke helt fortrolig med å bruke slike mammaklær. På en måte vil jeg vise at jeg er gravid. På en annen måte føler jeg at jeg lyver på meg mage når jeg ikler meg slike mammaklær. Ennå er jeg så heldig at jeg kan bruke vanlige klær, selv om jeg ser noe vel mett ut i dem, da :0) (er 23 + 4).

De hadde også en fint svart eller mørkegrått skjørt på H&M, med bred elastikk i livet. Skjørtet satt fint på, men valgte å ikke kjøpe det, da jeg jo egentlig ikke har behov for sommerklær i mammautgave. Sommeren nærmer seg jo slutten, og magen er ikke akkurat tydelig ennå. Det fine med dette skjørtet, var jo at det heller ikke så ut som noe mammaskjørt, og kan helt sikkert brukes etter svangerskapet også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...