Anonym bruker Skrevet 5. august 2006 #1 Del Skrevet 5. august 2006 Har en tendens til å like navn som begynner på A, E, M og S. Men foreslå gjerne nan som begynner på andre bokstaver også! Jeg liker også at navnene er enkle og relativt korte. Jeg liker ikke svulstige skrivemåter med unødig bruk av z'er, c'er, etc. Jeg vil gjerne styre unna de mest populære navnene; vil gjerne at navnet skal være litt spesietl, men ikke sært... Jeg blir kjempeglad hvis dere kan kommer med et par-tre forslag til både gutt og jente. Takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 5. august 2006 #2 Del Skrevet 5. august 2006 Guttenavn=) Aron, Adrian, Aksel Emil, Eirik, Endre Mikkel, Mateo Steffen, Sindre, Samuel Jentenavn=) Andrine, Ailin, Amelia Eilin, Eirin, Ellen, Elise Mille, Mina, Monika, Mathea Synne, Sanna, Sunniva <3 Lykke til!!!:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prysseluskan Skrevet 5. august 2006 #3 Del Skrevet 5. august 2006 Noen av disse grenser nok til å være litt for populære, men fine er de. Aina, Agnes, Alma Elsa, Elina, Ester Molly, Maiken, Moa Sanna, Stina, Siril Alvin, Albin, Amund Edvin, Eskil, Even Mons, Melvin, Mikal Samuel, Simon, Sverre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 5. august 2006 #4 Del Skrevet 5. august 2006 Adam, Alvin, Anton, Ask, Edvin, Emre, Emrik, Emanuel, Elliot, Max, Marco, Matheo, Matteus, Melvin, Samuel, Sam, Sebastian, Stefan, Simon, Simeon, Ada, Aida, Alma, Alva, Alice, Amelia, Ebba, Emilia, Evelina, Eyla, Elida, Elvira, Elea, Elmine, Embla, Emmi, Mie, Mathea, Maiken, Maila, Maren, Meja, Sanna, Stella, Saga, Sofia, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vipsenmamma Skrevet 7. august 2006 #5 Del Skrevet 7. august 2006 Anne, Anja, Astrid Erle, Edit, Elise Mari, Merete, Mona Siri, Signe, Siv Are, Anders, Aksel Erik, Even, Erlend Mads, Morten, Mons Sigurd, Stein, Syver Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. august 2006 #6 Del Skrevet 7. august 2006 ana alva alma anie elle ellen elvira edle eli mai mayen mira marta sol Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blond Skrevet 7. august 2006 #7 Del Skrevet 7. august 2006 Knut, Kari, Line, Lene, Lars, Hilde, Hedda, Helge, Harald, Elias, Solveig, Solfrid, Trym, Torkild, Terje.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anaina Skrevet 8. august 2006 #8 Del Skrevet 8. august 2006 Sturla, Skjalg, Alva, Eir, Elfi, Eva, Mali, Maite, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. august 2006 #9 Del Skrevet 8. august 2006 Takk for gode forslag, folkens! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå