Anonym bruker Skrevet 5. august 2006 #1 Del Skrevet 5. august 2006 Hei! Jeg er litt ny i gamet... Lurer bare på hvordan man skriver hvor langt man har kommet. Ser flere som skriver f.eks. 5+3 e.l. Hva innebærer dette? Skjønner at dette er et dumt spørsmål, men vet man ikke, så vet man ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jools Skrevet 5. august 2006 #2 Del Skrevet 5. august 2006 Det er uker +dager:) legg inn terminen din på babyverden.no så kommer det opp:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 5. august 2006 #3 Del Skrevet 5. august 2006 Takk, jools! Litt flaut å stille sånne spørsmål som man skjønner "alle andre" vet svaret på... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissAntrop Skrevet 5. august 2006 #4 Del Skrevet 5. august 2006 Det er vel slike ting dette forumet er ment til. Mange som deg her, hvor alt er nytt, og da må man bare stille de basice spørsmålene Ingen ting å være flau over! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jools Skrevet 5. august 2006 #5 Del Skrevet 5. august 2006 Plass for alle spørsmål her:) Syns det har vært litt kjipt med den kranglinga i det siste.Håper det fortsatt er rom for at alle kan spørre om hva de vil. Lykke til:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maddemor Skrevet 6. august 2006 #6 Del Skrevet 6. august 2006 jeg måtte spørre om akkurat det samme når jeg kom, ingenting å være flau over! og hvert fall ikke når sånne snille mennesker svarer og kan hjelpe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå