Gå til innhold

Juni: Mathias*22.06.06*


Anonym8579

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei hei:)

 

Jeg bor på Valby...:) Enn du da?!?! Vært på noen av treffene? Har ikke fått vært på non enda jeg...

 

Vi snakkes:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du

 

Jeg bor ved Fram. Har ikke fått vært på noen treff nei, fikk liksom aldri somla meg til det :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her...fikk aldri somla meg på BIM treffa engang jg...uff...men har håp om å komme meg på et av de treffa igrunn...hadde jo vært ålreit å truffet noen m bebis på ca samme alder...men det har ikke blitt satt opp no treff enda ser jg...og syns kanskje det er litt små flaut å komme nå jeg da...tror det liksom ha vært en "fast gjeng" som har vært der hver gang...men det er sikkert bare jeg som føler litt på det!!:)

 

kommer du også en gang el? hadde vært koselig...guttene våre er det jo ikke akkurat så stor aldersforskjell på:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe,, var som jeg skulle skrivd det selv. Føler også at det er en fast gjeng, og at jeg "trenger meg på", men jeg tipper vi er velkommen fordet ;)

 

Har planer om å komme meg på et treff etterhvert ja. Som du sier, greit å bli kjent med andre med barn på ca samme alder.

 

gutta våre er ganske jevngamle ja, hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi...godt å høre jeg ikke er alene om å tenke på det da:):) og jo..tror nok vi er hjertelig velkomne ja...er vel bare å hoppe i det:) får følge med på sida da...:) Jeg har liksom holdt et øye på Sandefjords folka også jeg da...jeg er fra Sandefjord og flytta til Larvik (sambo fra Larvik og fikk ikke lura han til å flytte til Sfj) for ca 2 + år siden...men går for Larvik treffene...blir liksom litt lettere:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er vel lettere i Larvik da ja..

 

Åssen går det med Mathias`en din i varmen nå da?

 

Mathias`en min sliter skikkelig altså. Stakar han er klissvåt av svette store deler av dagen og sliter skikkelig med å sove. Sover ca 3 timer om natta og nesten ingenting om dagen. Også har han noen netter hvor han virkelig tar igjen og sover 6-7 timer i strekk.

 

Håper virkelig det blir litt kjøligere snart altså. Sommer er fint det, men nok er nok hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...