Gå til innhold

Juni: Mathias*22.06.06*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser at du bor i Larvik du også. hvor i Larvik bor du?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei hei:)

Jeg bor på Valby...:) Enn du da?!?! Vært på noen av treffene? Har ikke fått vært på non enda jeg...

Vi snakkes:)

Skrevet

Hei du

Jeg bor ved Fram. Har ikke fått vært på noen treff nei, fikk liksom aldri somla meg til det :)

Skrevet

Samme her...fikk aldri somla meg på BIM treffa engang jg...uff...men har håp om å komme meg på et av de treffa igrunn...hadde jo vært ålreit å truffet noen m bebis på ca samme alder...men det har ikke blitt satt opp no treff enda ser jg...og syns kanskje det er litt små flaut å komme nå jeg da...tror det liksom ha vært en "fast gjeng" som har vært der hver gang...men det er sikkert bare jeg som føler litt på det!!:)

kommer du også en gang el? hadde vært koselig...guttene våre er det jo ikke akkurat så stor aldersforskjell på:)

Skrevet

Hehe,, var som jeg skulle skrivd det selv. Føler også at det er en fast gjeng, og at jeg "trenger meg på", men jeg tipper vi er velkommen fordet ;)

Har planer om å komme meg på et treff etterhvert ja. Som du sier, greit å bli kjent med andre med barn på ca samme alder.

gutta våre er ganske jevngamle ja, hehe..

Skrevet

Hihi...godt å høre jeg ikke er alene om å tenke på det da:):) og jo..tror nok vi er hjertelig velkomne ja...er vel bare å hoppe i det:) får følge med på sida da...:) Jeg har liksom holdt et øye på Sandefjords folka også jeg da...jeg er fra Sandefjord og flytta til Larvik (sambo fra Larvik og fikk ikke lura han til å flytte til Sfj) for ca 2 + år siden...men går for Larvik treffene...blir liksom litt lettere:)

Skrevet

Er vel lettere i Larvik da ja..

Åssen går det med Mathias`en din i varmen nå da?

Mathias`en min sliter skikkelig altså. Stakar han er klissvåt av svette store deler av dagen og sliter skikkelig med å sove. Sover ca 3 timer om natta og nesten ingenting om dagen. Også har han noen netter hvor han virkelig tar igjen og sover 6-7 timer i strekk.

Håper virkelig det blir litt kjøligere snart altså. Sommer er fint det, men nok er nok hehe :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...