Gå til innhold

Hvor lenge varer...


jools

Anbefalte innlegg

Hvor lenge er det vanlig med denne oppblåstheten?Nå har jeg prøvd alt jeg har blitt anbefalt,det hjalp jo...men jeg tror denne magen er kommet for å bli altså;) er bare 8 uker på vei,men det er nr2 så jeg lurer på om det bare er sånn?noen som vet?Spiser ikke noe mer enn vanlig,blir jo heller mindre i disse dager..

 

*takker for svar..*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min oppblåsthet gikk rett over til å bli gravidmage. Trodde jeg bare var oppblåst, men begynte med mammbukser rundt uke 8-9 for da hadde jeg ikke sjans til å få igjen buksene mine. Tror du skal belage deg på at magen er kommet for å bli de neste månedene! Det er visst vanlig å få mage fortere med nummer 2. Jeg er førstegsngs, så skal jeg ha flere barn kommer vel magen fem minutter etter eggløsning!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei,hadde nok aldri fått de igjen hvis de hadde vært høyere på livet..har liksom tydd til trang singlet under tøyet,hjalp litt men folk tror sikker bare jeg har kost meg litt ekstra i sommer:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er 11+1 i dag og ble oppblåst ca uke 6.

måtte begynne med mammabukser i uke 8 fordi da så det ut som om jeg var 4 mnder på vei!

Nå derimot har magen gått veldig mye ned igjen,varierer litt fra dag til dag da men den er betraktelig mye mer normal nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...