Gå til innhold

Huff! Så mange bekymringer....Vær så snill å les erfarne ammere!

Anbefalte innlegg

Fikk en nydelig sønn for 14 dager siden. Nå sitter jeg her med stort hakk i høyre pupp som ikke viil gro. Har pumpet der for å holde prod. oppe. .Frykter at han har lært seg feil teknikk etter å ha fått på flaske noen ganger. gjør forsåvidt ikke vondt når han suger for melka kommer ganske fort...Så har jeg fått "salami" lignende flekker på det venstre Kan dette være talgkjertler/fett av noe slag. Eller er det sopp?blir jo helt puppefiksert av det her..... Takknemlig for alle svar!

Fortsetter under...

Ta kontakt med ammehjelpen! Ikke lurt å slite for lenge med dette her.

www.ammehjelpen.no der finner u mye stoff om amming, tlf til ammehejelpere over hele landet ( Prøv først på de der du bor - ellers bare å ringe nedover lista til du får svar), du kan sende e mail eller prøve chatten når den er opp!

Støtter dette med ammehjelpen. Salami har jeg ikke hørt før, hvis du ikke refererer til kransen av montgomerykjertler som er på det brune rundt brystvorten. Det er normalt. Overgangen fra det brune til denvanlige husen er mer diffus også. Det er vel ikke varme røde flekker utenfor det brune?

Egentlig bør du også ringe legen på mandag og få ø-time til hakket ditt. Du kan trenge salve. Og så lærer ammehjelpen deg å legge til bedre.

Lykke til!

Takk for svar! Jeg var på ammehjelpen sin chat i går kveld og fikk gode råd av henne. Bl.a å bruke tvillingstilling på den vonde sida.Håndmelking og toppløshet! Nå har jeg gått toppløs i snart et døgn og det er blitt betydelig bedre! Hun mente forøvrig at salami flekkene mine var talgkjertler (montgomerkjertler?). Gir såret en dag til! opptimist akkurat nå!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...