Gå til innhold

August: Hei høygravide i Bergen, snakkes vi snart på KK?


Snartmammatil<3

Anbefalte innlegg

Er vi mange som skal føde på KK (Kvinneklinikken) nå i den nærmeste fremtid? Kanskje vi må reservere rom? He He.

 

Hva med å holde hverandre oppdatert disse siste dagene i svangerskapet?

 

Tenkte å velge storken denne gangen, sist var det føden for meg. Da hadde jeg epidural, det var herlig med en smertefri pause siden fødselen tok så lang tid. Men ulempen var at jeg ikke var i noe særlig form dagene etter fødselen. Hvor har dere andre tenkt å føde?

 

Har termin i morgen 6/8 og jeg har hatt kynnere i et par måneder nå, men de utvikler seg ikke til noe. Men vet fra sist svangerskap at jeg kjente med en gang når fødselen startet med skikkelige rier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei ! Jeg skal også føde i Bergen- i nærmeste fremtid håper jeg.. Hadde termin for tre dager siden, så går nå bare her og venter.. Tenkte også å velge Storken, så lenge alt fortsatt er greit!

Har hatt sterke kynnere eller hva det er i noen dager, men helt uregelmessig. Håper noe mer skjer snart! Kanskje vi sees på KK da!?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper for guds skyld at vi snart møtes på KK!!! Jeg er kjempe lei!!! Menstermin var 4 august, ene UL termin er 8, mens den jeg må forholde meg til er 12 aug...Så en uke til i dag!

 

Blir Føden på meg, er første gangen min dette her og siden jeg ikke vet hva jeg går til synes jeg det er best å ha alle muligheter åpne. Også har jeg epilepsi så synes det er tryggest.

 

Vi er en god del som har termin i disse dager så kan bli ganske fult så en reservasjon er kanskje ikke så dumt :) Jeg har tenkt å føde ganske fort så skal ikke holde på rommet så lenge ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg skal føde på KK (satser på Storken, men må se det an...). Har termin den 22.aug, men håper ting skjer før det :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg skal også føde på KK snar: Terminen min er 20, så det er jo enda 2 uker til, men alt kan jo skje nå... Jeg satser på Storken men ingen krise om jeg kommer på føden heller. Prøver å ikke henge meg for mye opp i det ene eller andre men ta det som det kommer. Jeg aner jo likevel ikke hva jeg går til.

 

Gleder meg sinnsykt mye til å møte nurket vårt nå, men er ikke sånn kanon lei enda. Det går greit men er naturlig nok litt utolmodig. Kroppen min er mer lei, har fått endel vann i løpet av siste måned og denne varmen hjelper jo ikke på. Beina mine er rett og slett lei av å bære på disse ekstra kiloene nå.

 

Lykke til alle dere andre som skal føde snart :) Om ikke lenge er vi alle mammaer, litt uvirkelig å tenke på synes jeg, men ordet mamma smaker godt da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

satser på storken jeg, men holder alle muligheter åpne:) hadde noe vert kjekt å føde uten epidural, men er mere redd for saltvannspapler, det virker ekkelt...

 

skal føde alene var planen min, og jm sa de hadde bedre tid på storken så får håpe på at det er roligt der når jeg skal inn:)

UL termin 25 og mens termin 21. så det er no endel uker til jeg kommer opp der..

 

hihihihi ikke lenge på oss no!! husker rundt januar/februar, det føltes sååå lenge til denne månden! men det har gått så fort!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...