Gå til innhold

Da rykker jeg tilbake til start også:(( Da er vi vel i 14 pp da

Anbefalte innlegg

Ja da, den møkka tanta kom i dag, 1,5 dag for tidlig. Denne pp er det vel ingen vits å sette mye penger på siden gubben ligger på sykehuset. Er vel tvilsomt om han fikser mye halmkos om korte 2 uker....*sukk* Ny ikm er 2. sept, en dag etter jeg fyller år.

Fortsetter under...

Håper mannen din blir frisk nok til å bidra med sitt om 14 dager. Du får stelle pent med han så han kan bruke litt krefter på deg da vet du. Den møkkatanta trives visst veldig godt der vi er. Hun blir med på ferie til og med. Jeg pakket en test sånn for sikkerhets skyld denne gangen. Men jeg rakk ikke engang å tenke på å ta en test før tanta dukket opp. Skulle tro hun luktet lunta liksom.

Sender en liten trøsteklem jeg. Forresten - det var volsomt flotte eksamensresultater du fikk da. De kan du være veldig stolte av!!!!!

klem fra

ja da er vi to som har fått tante rød på besøk fikk henne i dag jeg også men jeg er bare på 4pp.....jeg vet ikke når min neste ikm er for nå hadde jeg syklus på 30 sist gang var den på 35 når er ikm neste gang da mon tro??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...