Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det slik at babyen tar det den trenger selv om man ikke går opp så mye??

Er i uke 26 og har gått opp 1 kilo.. jeg er mye kvalm og har liten matlyst.. har litt å ta av fra før..

er litt bekymret for det... men håper babyn tar det den skal ha... blir sikkert litt bedre når varmen gir seg litt..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det har i allefall jeg fått beskjed om av min lege. Jeg er i uke 22 og har også bare gått opp 1 kilo. Legen sa at det bare gikk utover meg og jeg ble slapp av å ikke ha god matlyst.

Vi kan jo trøste oss med at da blir det færre kilo som skal av igjen etter at babyen er født:)

Skrevet

uff, ja det er jo sant.. vi blir slappe.. blir litt bekymret av dette, det er jo meningen vi skal gå opp litt..

Kanskje jeg er en av de som legger på meg mest mellom uke 30 og 40, det er jo fortsatt lang tid igjen..

Skrevet

hei! neida , det er ikke farlig. de tar det de trenger de!! :-)

Skrevet

tror ikke du skal bekymre deg,i mitt forrige svangerskap gikk jeg ned 12 kg isteden for å legge på meg..og ingen fare

Skrevet

bare ta det helt med ro... babyen tar akkurat det han trenger... har selv gått ned 18kg grunnet oppkast... ta det med ro... og prøv og kos deg i kvalmen.... vet at det ikke er lett...:-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...