Kobra Skrevet 5. august 2006 #1 Skrevet 5. august 2006 Heia =) Joda, så er mensen en uke forsinket!!!! Tok to tester (som ble negative, strips, på søndag og tirsdag) Ikke mye symptomer på det ene eller det andre....har blitt litt øm i det venstre bryst, litt murringer i magen....ellers alt fint...om eg ikkje får mensen etter helgen så kjøper eg nok en CB digital....og håper det lyser gravid mot meg... Andre som er forsinket her?? Klem til dere alle og en riktig god helg!!
Gjest Skrevet 5. august 2006 #2 Skrevet 5. august 2006 Hei på deg! Lucky u, håper for din del at den blå streken lyser mot deg. Jeg er akkurat ferdig med TR, men det er ikke mer enn 1 uke siden jeg slutta med p-pille heller, men i følge mamma er det å bli kjappt gravid innprentet i familien.. Så vi får se Lykke til med testen, håper TR ikke dukker opp.
ღ♥ღVenterpåspireღ♥ღ Skrevet 5. august 2006 #3 Skrevet 5. august 2006 Krysser fingrene for at det lyser GRAVID imot deg!!!
Gjest Skrevet 5. august 2006 #4 Skrevet 5. august 2006 I forhold til siste syklus så er jeg 3 dager på overtid nå. Kjenner ingen tegn til mensen. Men har kjempe ømme bryst! Aldri hatt hele ømme bryst før, kun nipplene.. Og er kvalm.. Testet med en strips i går - neg. Prøver nok en cb digital til neste helg om tanta ikke kommer... For huff. skal i storfest neste helg.. hehe
#Aurora har tre gutter# Skrevet 5. august 2006 #5 Skrevet 5. august 2006 så spennede da...lykke til så masse.
melkekua™ Skrevet 5. august 2006 #6 Skrevet 5. august 2006 Ojojoj....så spennende da! Krysser alt for at det sitter en spire xxxxxxx
kirsty*2barnsmamma Skrevet 5. august 2006 #8 Skrevet 5. august 2006 Kjempespennende da!!! Håper den digitale blir positiv!! Hvis ikke får du stikke til legen og ta blodprøve :-)
Lone35 =0) Skrevet 5. august 2006 #9 Skrevet 5. august 2006 Krysser fingre og tær jeg også. Lykke til :-)
Kobra Skrevet 5. august 2006 Forfatter #10 Skrevet 5. august 2006 Takker for svar =) Så koselig!!! Hvor mye koster en sånn 3pk med digitale CB ??? Er det 199?? Klem
kirsty*2barnsmamma Skrevet 5. august 2006 #11 Skrevet 5. august 2006 Spørs hvor du kjøper de...jeg betalte 350 kr på apoteket.... men de er billige på billig-tester.no
Lurv Skrevet 5. august 2006 #12 Skrevet 5. august 2006 Så de hadde på tilbud på et vitusapotek til 169 igår
mirella Skrevet 5. august 2006 #13 Skrevet 5. august 2006 ja jeg er og forsinket. 3 tester som er negative...TR skulle kommet om onsdagen...ømme pupper murring imagen,men ingen tegn til tante nei...
Kobra Skrevet 6. august 2006 Forfatter #14 Skrevet 6. august 2006 Tusen takk for tipset Lurv! =) Da blir det en tur til Vitusapoteket imorgen! Så får vi se da hva svaret blir på tirsdag....spennende! Har fått litt mer murringer i magen... Ellers ingenting....jo enda litt øm i venstre bryst... =) Tusen takk for koselige svar jenter =) Dere er knas!!! Klem
Erle85 Skrevet 6. august 2006 #15 Skrevet 6. august 2006 Forsinket jeg også! Har svak positive tester og negative tester!! Så jeg skal ringe legen på mandag! Håper det dukker opp en positiv test hos deg! Krysser fingrene for det!
lita78ღ Skrevet 6. august 2006 #16 Skrevet 6. august 2006 Lykke til, til alle dere som er forsinket!!!! krysser fingra! xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå