Gå til innhold

Hjelp hun datt ned trappa

Anbefalte innlegg

snuppa 9 mnd rullet ned trappa oppefra til kjellern i morrest... hylskrek, men roet seg når jeg tok henne inntil meg, og hun fikk pupp. Merket/merker ingenting unormalt med henne nå etterpå.

Pappaen stod opp med henne mens jeg fikk lov å sove lenge siden jeg hadde jobb i dag. Så hadde han glemt å lukke kjellerdøra som hun oppdaget i et uoppmerksomt øyeblikk fra hans side.

kan det være noe galt selv om hun virker akkurat som før?

bør vi ta oss en tur til legen med henne?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5822207-hjelp-hun-datt-ned-trappa/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Små barn er myke og avslappede når de faller, de spenner seg ikke slik som oss voksne da de ikke vet at det er "fare på ferde". Jenta di har sikkert ikke tatt skade av fallet, men for å være på den sikre siden så ta henne med til legevakten.

Hvis et barn faller og IKKE gråter med en gang etterpå kan det være virkelig fare på ferde og man må dra sporenstreks til legevakten.

Men uansett så må man ikke la et barn få love til å sove rett etter et fall, og hvis det sovner, vekke det med jevne mellomrom for å sjekke at alt er ok.

Annonse

okei, nei, var litt redd hun skulle sovne ved puppen rett etterpå, men hun har jo vært i full vigør og i toppform i hele dag (har selv vært på jobb i formiddag , og pappaen mener vi ikke trenger å dra på legevakta. Han mener hun ikke har trillet ned hele trappa, mener det ikke var så mange dunk,at hun har klart å krype ned endel trinn først. selv har jeg ikke peiling, lå nede og sov, men stod der i det hun traff nederste trinnet (god reaksjonsevne da).

nå har jeg ringt. fikk beskjed om at det er de 6 første timene etter fallet som er de mest kritiske, hvis hun oppfører seg normalt og spiser normalt(noe hun gjør) og ikke har noen merker i hodet eller på kroppen er det sannsynligvis ingen fare.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...