Gå til innhold

Hva blir veien videre?

Anbefalte innlegg

Jeg har hatt en legetime hvor han tok blodprøver, det var rett etter EL så da kunne de visst se om jeg hadde hatt EL og teste en del andre verdier som kan være avgjørende for å bli gravid. Alle testene der var veldig bra og jeg hadde hatt EL sa han. Han sa ingenting om hva vi gjør videre nå bare "hade bra og lykke til..." Så hva gjør vi nå? Mannen min har et barn fra før, derfor føler jeg at problemet ligger hos meg. Blir så frustrert over at ingenting sjer, vet at dere andre også har det slik og beundrer dere som har prøvd i mange år for dette er tøft!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5822152-hva-blir-veien-videre/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mannen din bør levere sædprøve. Det at han har et barn fra før sier ingenting, sædkvalieten går opp og ned og mange menn med barn fra før har fått påvist dårlig sæd, men som ofte kan bi bedre med en antibiotika kur. For mannen din kan jo ha fått en infeksjon siden forrige barn? I tillegg så har vel du hatt ale undersøkelser? GU og innvendig ul? Har du sjekka om eggledere er åpne? Det blir vel neste for deg da tenker jeg...

Selv om mannen har et barn fra før av , kan det nok være han. Jeg og mannen min har to barn fra før av, siste født i 2000. Men vi begynte såvidt å prøve i 2001-2002, og har ikke fått det til. Alle undersøkelser er forløbig helt fin hos meg, men han har ikke undersøkt sæden ennå...

Legen sa først at det mest sannsynlig var meg, men etter undersøkelsen sa han at det fremdeles var meg , pga. kanskje jeg hadde problemer å finne eggløsningen, men jeg finner jo den .....

og dersom jeg fant den vil de i neste omgang undersøke mannen....

Hvordan tar man innvendig UL da? Gjør legen det eller må man på sykehus? Er ikke egglederne åpne da når man har eggløsning?

Får vel "mase" litt mer på den legen, for nå syns jeg det begynner å dra ut det her..

Tusen takk for svar:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...