Gå til innhold

Susann77.. du hade rætt!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet inte om att du minns att du spådde mig i børjan av detta år. Frågade om denna graviditet skulle gå bra samt vilket køn det var. Skulle flyttade till Usa o var lite orolig hur det skulle gå.

Ditt svar var att allt skulle gå fint. Skulle sakna en vænnina eller min mamma mycket samt att kønet skulle vara en lite flicka.. o att grav. skulle gå fint. Samt att jag skulle førlita mig før mkt på min man.,., men skulle træffa en væn.

Så jag tænkte bara meddela att grav. går helt fint.. inget att eg klaga på. Væntar en liten flicka i okt.. o jag saknar min ena syster vældigt mkt.. å førlitar mig alldeles før mkt på min man.. men har funnit en skandinavisk kompis som underlættar min vistelse samt saknad hem.

Nu undrar jag mest om allt går fint i framtiden.. eller om jag ska oroa mig att denna lille flicka jag væntar också kommer få kolikk. Eller om jag kan ta det lugnt.. Samt om det kommer gå bra før min man i sina studier.. så att vi snart kommer hem. O att vi inte e helt bankrutt :-)

Mitt nr e : 161081

Mannen nr e: 180278

Sonnen nr e: 250905

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*puffar*

Skrevet

*puffar lite till*

Skrevet

Hei :o)

Så gøy å høre alt er fint med deg. Jeg husker deg godt !!

Jeg er sjelden eller nesten aldri innom disse sidene lenger. Har så mange kunder på mail.

Men kort fortalt så tror jeg absolutt ikke du får en jente med kollikk denne gangen. Føles ikke sånn.

Ellers er jeg glad du trives og har det godt der borte. Håper formen holder seg , og lykke til med tiden du går i møte. Ta godt vare på deg & dine.

Hyggelig å høre fra deg.

Klem fra Susann

Skrevet

Tack før så snabbt svar... vet inte om jag orkar en ungen till med kolikk då ældste man bara ær ett år. Kan bli lite slitsamt... han ær lite bortskæmd. Eller som min mamma sæger man kan inte skæmma bort barn utan kærlek ær en gåva. Vilket alla førtjænnar.... Så jag får væl se det sån. :-)

Skulle jætte gærna ønska svar på de andra frågorna. Men førstår om du inte har tid då du har en massa kunder. I vilket fall har en jætte fin sensommar. Ta god hand om dej o dina.

Kram från,

Skrevet

*puffar på lite igen :-)*

Skrevet

heisan

hva må jeg gjøre for å bli spådd av deg?

Skrevet

*puffar på lite igen*

Skrevet

*puff puff*

Skrevet

*testar att puffa lite till :)*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...