Gå til innhold

Hei alle QR testere...


sjokkomoffo-5

Anbefalte innlegg

Lurer på om qr er "treigere/dårligere" enn cb? Og hvor mange mm fra test streken skal Gravid streken være ifra?? Jeg har tatt cb alle de andre gangene, men denne gangen var det ikke cb på apoteket.. bare lure fordi jeg tror kanskje jeg klarer å skimte en "blank" strek 3mm fra test streken!!!! Er 18 dager etter el i dag...(Burde vel vise ganske klart nå hvis jeg er gravid)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg var gravid for noen måneder siden også, men det endte i en kjapp SA. Da tok jeg først en cb som var positiv, så dro jeg på apoteket og kjøpte en QR og den var ikke antydning til positiv en gang. Dro da til et annet apotek og kjøpte cb igjen, og da fikk jeg to positive etter hverandre.

Så min erfaring er at QR er litt treiger enn cb ja.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok en QR test 5 dager før jeg ventet mens og den slo ut positiv. Etterhvert, for å være sikker, supplerte jeg med både en test fra hurtigtest.no og en cb. Alle viste positivt, så jeg har ingen grunn til å tro at QR testene er dårligere enn andre, men det er jo min erfaring :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg testet positivt i går, først med en strimmel fra billige tester, den viste svakt positivt, testet så med cb, fikk et kryss, tok likesågodt qr også for å kunne ha noe å sammenligne...håper jo at det går mange år før jeg får bruk for dem igjen....og den var bare positiv fordi jeg viste den skulle være det...altså meeget svak strek. Mener det var en forskjell på 5-10 mm fra kontrollstreken, husker ikke og så forsvant den etter 10 minutter.....

 

har hørt fra mange at qr reagerer senere enn cb...

 

prøver meg forsiktig med et velkommen jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for alle svar, da er ikke håpet ute enda for min del!! Prøver med cb på mandag igjen. Etter det skal jeg gi meg, da er jeg enten gravid eller ikke!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...