Gå til innhold

En liten oppdatering på nattavvenningen!

Anbefalte innlegg

Vet ikke om noen av dere som svarte meg på torsdag kveld er her nå. Men i hvert fall, vi startet avvening på torsdag kveld. har altså gjennomført to netter nå, bare en igjen.

Første natta: Våknet kl 22 og ville ikke roe seg. prøvde kos,vann,smokk, sang, prating.. Tok nokså lang tid, men roet seg til slutt uten pupp. Våken igjen kl 01, pappa'n lot han gråt i ti min. Så ga han vann og smokk. Sovnet igjen. Våknet på nytt kl 03, samme rutine som sist. Sovnet igjen. Våknet 04.40, prøvde samme rutine men ville ikke roe seg. Pappa'n koste og koste og beroliget. Sovnet igjen ca 05.30. Våknet kl 07- morgen!

Andre natta: Våknet kl 00 da vi la oss (jeg fortsatt på sofaen..). Gråt i ti min, pappa ga vann og smokk, sovnet igjen. Og våknet ikke før kl 07!!! Hurra!!!!!

Tredje natten i dag, håper dette blir enda bedre:) Jeg er bare superfornøyd med resultatet!

Takk for god hjelp og støtte torsdag kveld:)

Fortsetter under...

Nei er vel ikke for tidlig.. De sier jo at de skal klare seg uten nattmat når de er 6 mnd.. Men alle er jo forskjellige..

Jeg har jo vært super heldig.. Lucas har sovet igjennom hele natten siden han vare 3 uker... Så søvnen forstår jeg deg veldig godt på altså

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...