Gå til innhold

Jeg synes der er litt harry men mannen min liker det...

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kevin går ann, men Ronaldo?? Joda, om far/mor er spansk eller noe.

Du må ikke gi etter bare fordi mannen din liker det, du skal like det navnet du gir sønnen din, hva med bare Kevin, da møtes dere på halvveien kanskje?

Min samboer ville ha Robin, det syntes jeg er harry, og gir meg ikke på det, da han har strøket alle de navnene jeg liker fra lista. Er jo viktig at begge liker navnet man skal gi barnet sitt syntes jeg, blir ikke riktig gi etter for noe vi ikke liker for å tilfredsstille dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry, syns begge er like ille. Kevin er et av de mest harry navnene jeg vet. Men nå er det jo ikke jeg som skal velge navn til deres barn, da :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi... Beklager, men det synes jeg ikke var noe fint!

Tror jeg ville jobbet hardt for å finne et annet navn som begge likte!

Lykke til:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh my....

Er selv fotballgal, men dette blir i overkant.....!

Tror gubben din må få seg et kjæledyr eller noe så han kan få utløp for sine sportslige lengsler, og heller la sønnen sin få et navn en kan leve med!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oii, det var helt klart ikke bare LITT harry men VELDIG harry.

Typisk et barn jeg kanskje ville syntes litt synd på fordi det ut i fra navnet høres ut som om han har veldig umodne og kanskje ikke helt oppegående foreldre...

Med et slikt navneforslag er det jo nesten slik at mannen din bør ekskluderes fra hele navnevalget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

synes ikke de to navnene passet sammen i det hele tatt. hver for seg går de an , men det er to helt ulike typer navn fra hver sin helt ulike utspring, og da blir det som regel ikke bra. litt sånn som kristoffer emilio, som mitt tantebarn heter.. det er liksom en blanding av våre spanske og våre norske slektsnavn, men det passer bare ikke sammen. Håper for gutten sin skyld at dere finner på noe annet, eller bare går for ett av de... hva med bare Ronald, kutt ut Oèn i slutten om dere begge er norske eller guttungen er helt lys, da vil det bare virke harry..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt ærlig, Kevin er et navn i kategorien: Raymond, Jonny, Kim, Jim, Ronny... skikkelig pøbelnavn..klinger ikke i mine ører... Ronaldo er bedre, spesielt dersom mannen din ikke er norsk og har spanske aner..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff! Harry de luxe! Hvorfor liker så mange norske menn harrynavn?? Overta navnevalget du og gi gutten din et navn han kan være stolt av! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...