Gå til innhold

simo eller teutonia?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann.

Klarer ikke velge mellom simo eller teutonia:)

Blir frustrert, samboer sier bare at det er det samme for han!!

Hmmm.......

Liker begge to like godt, og begge to dekker mine behov.

Problemet er at jeg ikke kan bestemme meg:)

Noen som kan si sin mening?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Støtt norsk design, velg simo!

Simo er kjempedeilige for babyen med god fjæring, lun og varm :-)

Skrevet

Simo!

God gammel klassisk klassiker.........

Her hos oss er det SIMO, ingen tvil :-)

Skrevet

Teutonia, DEFINITIVT! Denne vogna er mye mindre, nettere og lettere, tar liten plass i bilen, men er allikevel en solid vogn som du kan bruke helt til barnet er ferdig med vognperioden..! De fleste selger Simo eller kjøper seg en lettere trille når de er ferdig med babyperioden, nettopp fordi den er så usannsynlig stor og vanvittig tung (20 kg!!!!!!!!!!!!!!!)... Har selv Teutonia Mistral og den er en drøm.! :o)

Skrevet

Anbefaler Teutonia Mistral!! Ta og kikk på den i butikken, den er kjempefin!! :o)

Skrevet

Ingen av dem- jeg har hatt begge og skal aldri ha noe av det igjen:-)

Skrevet

kjøp for all del IKKE Teutonia y2k system vogn......helt grusom. Har OTH vogn og super fornøyd med den--veier bare 10 kg..

Skrevet

teutonia - og jeg har hatt begge deler. simo er stor og tung og uhåndterlig (ut og inn av bil), teutonia blir mindre "flatpakket", lettere å håndtere, penere/enklere. simovogna er større (for vinterbarn), men venninna mi som fikk i januar og var ute og gikk tur i all slags vær hadde egentlig ikke trengt stor bagvogn, for hun brukte bare dyne/lammeskinn og stormtrekk likevel (de ligger lunt nedi der). så, definitivt teutonia!

• 2 uker senere...
Skrevet

Den vognen (simo)trekkes nå tilbake og grunnen er: Testen avdekker at det er sikkerhetsmangler ved samtlige 14 testede vogner som selges i norske butikker. Seks av de 14 har alvorlige sikkerhetsfeil. Dette er mangler som kan føre til dødsulykker.

Noe å tenke på.........

Skrevet

Ville ikke valgt teutonia pga synes kalesjen ofte blir skranglete. Dessuten er vognen mindre behagelig å sove i når barna blir større. Synes simo er den beste med tanke på soving ute i barnehagen.

Skrevet

teutonia er ikkje noe holdbart når det gjelder stoff, ikkje er det vindtett heller.

Skrevet

Her har vi valgt teutonia prestige da den er mindre og lettere enn simo. Kjøpte til et annet regntrekk enn det som følger med vogna (også fra teutonia) som vil beskytte trekket for vær og vind.

Har jo ikke prøvd vogna enda, men har stor tro på at vi valgte rett.

Lykke til

Skrevet

Anbefaler teutonia mistral. Vi hadde simo først, men byttet til mistral da simo vognen ble altfor stor og tung(da babyen var 4 mnd). Mistralen er mye mindre, men har god plass til ungen.

Skrevet

Jeg har selv en Tautonia Mistral til min sønn som nå er 18 mnd. Vogna er veldig mye brukt under alle værmessige forhold og vi er særdeles fornøyde. Mykbagen er genial i det den veier lite, er polstret og kan gjøres om til termopose når babyen blir større. Jeg har ikke brukt annet på vinteren enn den, saueskinn og ullteppe. Vogna er også god i butikker og kjøpesenter da den er lien og lett svingbar til firehjuling å være. Har trillet en Simo-vogn i butikker og det var mer slit enn glede. Har ei venninne som byttet ut Simo til Tautonia etter å ha prøvd min vogn. I og med at Mistralen er så lav, blir det en fryktelig liten kurv under og den kan derfor være litt upraktisk ved storhandling eller med litt ekstra som skal være med f. eks på stranda. Min sønn er lang, men han sover fint i vogna og vil gjøre det lenge enda. Som du forstår, jeg anbefaler Tautonia!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...