Gå til innhold

stille

Gjest

Anbefalte innlegg

Hei

synes det er så stille her inne på gravid i moden alder.......men så kommer jeg på at jeg skjelden eller aldri legger inn noe innlegg selv heller....De fleste har muligens andre, mer fornuftige ting å gjøre i finværet :-) Jeg skulle ha dratt meg i håret og funnet på noe annen selv, men har ikke all verdens med energi i dag. 2 dager i gjen til termin og temmelig fokusert på det - selv om jeg prøver og prøver og prøver å ikke være det...Noen andre som har termin med det første?

Fortsetter under...

Jeg kikker litt innom,m men jeg har ikke så mye å komme med. Det er grusomt varmt, og jeg trives etterhvert best i skyggen. Jeg ante ikke at jeg kunne svette så mye av å gjøre ingenting!

Ellers kommer jeg kanskje til å kjøpe vogn i dag - Simo dypvogn 2003 modell (brukt til 1 barn) til 1200,- levert på døren.. Er vel ikke så gærnt det?

Nei, ikke så mye å si når alt går greit og det ikke er så mye man lurer på akkurat nå- er i den milde midten i en uke til.

Vi skulle liksom bruke sommeren til å sette huset i stand- har blitt lite av det. For varmt og fint ute, så nå må det snart begynne å regne dersom vi skal ha sjans til å få ting på plass. Er kanskje en av de få som håper å dårlig vær.....ivertfall litt kaldere slik at føttene mine ser normale ut.

Har dere begynt med innkjøp? Jeg har kjøpt langermede bodier, nattøy og to sparkebukser i hver størrelse frem til 6 mnd + en uro til å ha over sengen (som jeg ikke har kjøpt ennå), Burde kanskje begynne å stresse? Dere har kanskje barnerommet klart og alt i hus?

Annonse

Ja, nå begynner alt å være klart, men så har jeg jo termin i morgen også da :-) Noen småting som hadde vært kjekt å ha mangler, men det får komme senere. Begynte ikke å ordne noe før i uke 34 - da fikk jeg ånden over meg og ordnet det meste i løpet av en uke :-) Har ikke noe barnerom klart da......restaurerte hele huset for 4 år siden og tenkte ikke da på at det skulle komme en attpåklatt så den lille får klare seg med å sove på mamma og pappas rom til den er ca 1 år. Da flytter vi til et kjempestort hus med masse rom :-)

Oi så spennende å være rundt termin. Du begynner kanskje å bli utålmodig?

Trøst at ikke alle begynner tidlig, leser innlegg der det ser ut som om folk begynner å styre og ordne allerede i uke 12. Får håpe ånden kommer over oss også. Gidder uansett ikke bruke mye penger på å kjøpe alt nytt. Skjønner godt at du ikke orker lage nytt barnerom dersom dere skal flytte inn i nytt hus, høres deilig ut.

Nei, nå synes katten min at jeg har vært lenge nok ved datamaskinen- legger seg på tastaturet. Blir spennende å høre når fødselen din kommer igang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...