Gå til innhold

Reima tec høstdress (samme som skravle)

Anbefalte innlegg

Altså den tynne. Vil den være bra nok i vinter med ulldress/ullfleece under? I tillegg til vanlig ulltøy under så klart. Tenker da til en som blir ett år i oktober. Syns Reima virker best å ha på, men hvis jeg må kjøpe to dresser for en sesong spørs det om det ikke blir litt dyrt... Da er det jo billigere med en Troll-dress (som jeg ikke syns virka noe tykkere). Hjelp meg damer:)

Fortsetter under...

Hei hei. Jeg hadde reima tec i fjord til min datter med fyll i. Når det var kaldt hadde jeg ull og flece under den, men det ble ALT for tykt for henne!! I år skal jeg kjøpe troll, selv om den er dyrere som tror jeg den blir bedre for henne.

Reima teck dressen med fyll i var så rar og på en måte, den var veldig bred på en måte i forholdt til lengda.

Jeg har egentlig ikke peiling siden sønnen min begynte i barnehage for en uke siden:-)men jeg har kjøpt en reimatech (tynn) han skal ha frem til nov/desember alt ettersom hvor kaldt det er, når det begynner å bli ordentlig kaldt og surt tar jeg frem den forede reimatech`en hans. Det kommer jo an på hvor i landet du bor, jeg bor på vestlandet så her blir jo det aldri bitende kaldt, så jeg ble litt bekymret når jeg leste lilje sitt svar over her...har bare hørt positivt om den forede reimatechen så bare jeg ikke har kjøpt katta i sekken nå.....den tynne reimatechen vår passer bare til han et par mnd fremover...vi kjøpte fjorårets modell på salg og tenkte at nestemann kan evt arve når den blir for liten ganske kjapt..

Hei aug-mamma.

Grunnen til den var litt "vond" for henne er at hun nettopp hadde begynt å gå, hun var litt over året, så derfor hadde jeg foretrekt en tynenre dress, og en dress som ikke er så vid eller bred. Det ble liksom litt klump i klump. Vet ikke hvor gammel gutten din er, men kan ikke tenke meg det blir noen problem hvis han er over 2 og er flink til å gå :)

Men selv så tror jeg at jeg prøver troll sin denne gang pga bredden. Ja... Håper du blir fornøyd med den da ;0)

Hei `lilje:-)

Gutten min er akkurat fylt året og når han skal ta i bruk den forede reimatec`en regner jeg med at han akkurat er begynt å gå..har tatt den frem og sett litt på den, og kan tenke meg at den kan være litt klumpete for en som har nettopp lært seg å gå..men men vi får prøve:-)satser på det blir bra, hvis ikke så er jeg en erfaring rikere:-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...