Gå til innhold

August: Noen flere med termin 06.08.06?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei jeg har termin 6/8. Håper på å bli den lille prosenten som føder på terminen. Er temmelig lei nå jeg og. Men jeg er forberedt på å gå litt over tiden men ikke alt for mye.

Hvem hadde trodd at det skulle bli så fint på vestlandet denne sommeren. Høygravid i varmen har ikke vært noe særlig for meg. Jeg krysser fingrene for deg og meg og alle andre. I morgen er dagen.

Annonse

jepp

Jeg har og termin i morgen. Er spent på om det skjer noe i løpet av natta. Hadde rier tidligere i dag, men de ga seg :-(

Nå i kveld har jeg hatt masse kynnere....

Hadde passa bra nå som de to eldste (5 og 3 år) er på hytta sammen med farmor og farfar ;-)

Lykke til!!!

jeg skal straks i familieselskap.. og i denne varmen. puh!

skal ta meg en laaang tur i kveld jeg også, har pleid å få sterkere kynnere av det, selv om det ikke hittil har resultert i noe mer, er det jo lov å håpe. hvor bor du augustmamma?? jeg er fra oslo.

lykke til videre med dagen, hadde vært gøy om det skjedde noe. skal logge meg inn i kveld igjen og oppdatere situasjonen her!

Annonse

Jeg bor i nord-troms.. Huff,virker ikke som det skjer noe her i dag,har mens-termin i morgen da,må kanskje håpe på den! Skal på kontroll i morgen også,har ikke lyst:( Er lei tisseprøver og spørsmål om ditt og datt,nå vil jeg bare bli ferdig!! Gikk helt fint å gå lang tur,hundene var veldig fornøyd og jeg kjente ingenting hverken her eller der..

lurer på om det skjer noe her i dag, jeg..

har våknet flere ganger i natt av steinhard mage og fikk tegningsblødning (tror jeg ) i dag. så nå går jeg og venter litt ekstra..

lurer på om det betyr at det skjer noe nå i dag?? har sterkere og flere kynnere, men tror ikke det er rier. spent nå..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...