Gå til innhold

August: Noen flere med termin 06.08.06?


#Bolle i ovnen#

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hadde termin 3 da. men kan godt føde i mårra sammen med deg! :-) lei nu ja.. men ikke så masse tengn på at nå skal skje.. uff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jeg har termin 6/8. Håper på å bli den lille prosenten som føder på terminen. Er temmelig lei nå jeg og. Men jeg er forberedt på å gå litt over tiden men ikke alt for mye.

 

Hvem hadde trodd at det skulle bli så fint på vestlandet denne sommeren. Høygravid i varmen har ikke vært noe særlig for meg. Jeg krysser fingrene for deg og meg og alle andre. I morgen er dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har termin i morgen 6/8 og ingenting hadde vært bedre om babyen kom da!!! Men har vel egentlig innstilt meg på noen dager ekstra, selv om jeg er dritt lei. Denne varmen tar knekken på meg!!! Vi føder imorgen vi!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har menstermin 6. august, men UL termin først 19 august. Likevel : satser på at han kommer på mensterminen ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jepp

Jeg har og termin i morgen. Er spent på om det skjer noe i løpet av natta. Hadde rier tidligere i dag, men de ga seg :-(

Nå i kveld har jeg hatt masse kynnere....

Hadde passa bra nå som de to eldste (5 og 3 år) er på hytta sammen med farmor og farfar ;-)

 

Lykke til!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde termin 0408 men i kveld gikk vannet og med gode veer (håpe, håpe) er det nok sannsynlig at det blir 060806 på meg også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja nå har vi ventet lenge nok.. Lykke til alle med termin 06.08.06. Hatt mesmurringer til og fra i 3 uker nå med nedpess 3 siste dager så de ordentlige veene er hjertlig velkommen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann!

jeg har termin i dag, men det ser ikke ut som om det skjer noe ennå. uansett, dagen er ennå ung, kanskje i natt??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skjer ikke noe her heller.. Men kan jo ennå klare å komme før tolv i natt,hmm.. Tenkte å gå en laang tur etterpå,så langt bekkenet klarer da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg skal straks i familieselskap.. og i denne varmen. puh!

 

skal ta meg en laaang tur i kveld jeg også, har pleid å få sterkere kynnere av det, selv om det ikke hittil har resultert i noe mer, er det jo lov å håpe. hvor bor du augustmamma?? jeg er fra oslo.

 

lykke til videre med dagen, hadde vært gøy om det skjedde noe. skal logge meg inn i kveld igjen og oppdatere situasjonen her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bor i nord-troms.. Huff,virker ikke som det skjer noe her i dag,har mens-termin i morgen da,må kanskje håpe på den! Skal på kontroll i morgen også,har ikke lyst:( Er lei tisseprøver og spørsmål om ditt og datt,nå vil jeg bare bli ferdig!! Gikk helt fint å gå lang tur,hundene var veldig fornøyd og jeg kjente ingenting hverken her eller der..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingenting skjer her heller. Har også vært litt ute på tur. Jaja det er ennå noen timer igjen av dagen, så vi får se, plutselig bare starter riene. Vi kan jo håpe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da er det 30 min igjen til 7 aug. ingen har født ennå nei. Da skjer det sikkert i morgen.

Hilser til oslojente hvis du er innom en tur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lurer på om det skjer noe her i dag, jeg..

 

har våknet flere ganger i natt av steinhard mage og fikk tegningsblødning (tror jeg ) i dag. så nå går jeg og venter litt ekstra..

 

lurer på om det betyr at det skjer noe nå i dag?? har sterkere og flere kynnere, men tror ikke det er rier. spent nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen her som har født? Skjer ikke så mye her,litt kynnere bare.. Bynner å få litt liten tålmodighet kjenner jeg! Venninna mi og de som har termin rundt nå har født eller holder på,grrr:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Da har jeg født. En nydelig prinsesse kom til verden en dag over termin. 3800g og 52 cm lang. Fødselen tok hele 3 timer :-), og foregikk i badekar. En kjempeopplevelse. Lykke til dere andre. Det er verdt å vente på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...