Gå til innhold

barnetrygd

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor mye får man pr barn?

mener,får den første mer enn di andre?

har et stebarn som er utflytta som krever disse pengene nå.takker for raskt svar.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vet ikke helt sikkert, men mene det e rundt 900 kr eller nå.

å trudde man fikk like masse for alle ungan...

Skrevet

970 per måned per barn, like mye for alle barna.

Skrevet

Satsen i dag for større barn er kr 970 pr måned. Husker at det var

en høyere satsnår mine barn da de var små (under 3 år?), men vet ikke hva den er i dag dersom det framdeles er sånn.

Skrevet

søke om barnetrygd????

vel ho dama på tk kontore sa til mæ at det kom automatisk når man har født..

Skrevet

hm jeg fikk beskjed om å skrive på en søknad.men man får jo barnetrygden uansett, så hvorfor man må søke det skjønner jeg ikke..

Skrevet

Barnetrygden kommer automatisk dersom man føder i Norge.

Før i tiden måtte man søke. Andre som må søke er ved utenlandsfødsler og adopsjon.

Skrevet

Når jeg fikk første mann fikk jeg først beskjed om at barnetrygden kom automatisk, men en liten stund etter at han var født så fikk jeg brev og skjema i posten om at dette måtte fylles ut før jeg kunne få barnetrygden. Så den kommer ikke automatisk. Tror også vi måtte oppgi perswonnummeret hans, slik at det må ha kommet fra folkeregisteret før man får ordnet det.

Gutten min er 13 måneder nå så regner med at rutinen ikke har endret seg noe til nå.

Skrevet

og opplysninger om personnr hans, kom det også i et brev, sånn automatisk, eller?:)

Skrevet

Husker ikke helt hvordan det var om det først kom etter at man hadde send tinn papirer på navnvalg, men det kom i hvert fall av seg selv i posten. For å si det sånn. Alle papirene fra folkeregisteret gjorde det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...