Gå til innhold

April: En liten oppdatering......

Anbefalte innlegg

Jeg har fått tilbud om full jobb og det takket jeg ja til....(HJELP iiiiiik, angrer litt nå ja) så jeg har bare 1 uke igjen sammen med lillegull før jeg skal ut i jobb.... Pappan skal være hjemme 2 dager og så blir det dagmamma på henne de 3 andre dagene. Så nå skal vi begynne på nr 2...hihi. Jeg hadde tenkt å vente slik at arb giver slapp å sette inn vikar for meg ( er lærer og sånn ideelt sett er det vel best for skolen om jeg går ut i perm til sommerferien) men nå tror jeg at jeg driter i hele greia og bare kjører på. De må da skjønne at jeg er i min beste alder for ungeprod....*s*.

Ellers pusser vi opp sånn innimellom når vi får tid og når vi ikke har besøk. Har hatt veldig mye besøk denne sommeren så vi har ikke gjort så mye på huset som vi hadde håpet. Men men vi skal vel bli ferdig om noen år...he he.

Aprillgullet vårt vokser og blir en flott liten taus (sitat pappa`n). Hun har blitt 9600g og 80 cm, prater som en foss dagen lang og koser seg i sommervarmen veldig uvitende om den harde hverdag som begynner om en ukes tid.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5821344-april-en-liten-oppdatering/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Først må jeg bare si at jeg synes ikke du skal bry deg om arbeidsgiver, hvis dere er klar for flere kan ikke noen andre sette en stopper for det! Så masse lykke til med det.

Husprosjekt tar gjerne lenger tid enn planlagt, hvertfall det jeg har hørt (har jo ikke erfaring med leiebolig)

Så stor hun har blitt da! vi skal på 15 mnd kontroll på tirsdag, spennende det.

Gratulerer med jobb! Er helt enig med kristin & antonio over, ikke tenk på hva arbeidsgiveren mener om en fødsel midt i skoleåret. Dessuten er det jo ikke sikkert det blir full klaff på første forsøk. For alt vi vet, får du baby i sommerferien likevel;) Jeg er selv lærer, og vi brukte godt over et år på å få til lillegutt. Hensynet til arbeidsgiver og rytmen i skoleåret kan ikke komme først.

Tenk så store ungene våre er blitt! Lillegutt begynner i barnehagen om bare noen dager. 15 måneder, tiden flyr!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...