Gå til innhold

For noen stive priser på den kule mage!!!!

LillianS

Anbefalte innlegg

Var inne på nettsiden der å kikket litt nå.

Fytti rakkern for noen priser det var på gravid klærne der .

Var ikke en genser der som kostet under 500,-

Hvem er det som kjøper klær der da ?

Var en helt normal snekkerbukse der , kostet 1200,-

Kjøper ikke så dyre klær når jeg ikke er gravid heller jeg .

Man er jo tross alt gravid bare i 9 måneder , dyre klær for så kort tid gitt......

Mye bedre med Hennes og mauritz.

Eller tskjorter her fra bim shoppen , har akkurat nå på meg en hvit tskjorte med en blomst og en bie på :)

Morsom:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Der har ikke jeg råd til å handle iallefall. Har ikke begynt å kjøpe mammaklær ennå. Har kjøpt noen lange singletter på vero moda. Handler sikkert på hm, men ikke bare mammaklær. Finner sikkert noe annet som jeg bare kjøper litt større. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke begynt å kjøpe noen mamma-klær ennå, men kjenner det er like før. Har vært inne å sjekket på ulike nettsteder for å finne ut litt om hva jeg vil ha og til hvilken pris. Er enig med at Den kule mage er dyr. Var inne på et sted som het Nanima, de hadde ok priser. Tror jeg kommer til å bestille litt derfra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig!!

Var innom butikken deres i på fredag - kom ut igjen uten noen ting.. Det koster jo minst dobbelt så mye der som andre steder!! Både mammaklær, barneklær og utstyr var direkte overpriset..

Merkeklær av mammaklær har jeg egentlig svært lite behov for når det er snakk om bare noen få måneder - da kjøper jeg heller litt ekstra stor størrelse i vanlige klær, eller mammaklær på hm, lindex etc.!!

Kjøpte forresten en topp på Lindex på tilbud til 29,50 en dag - og den har jeg fått SÅ mye ros for. Helt enkel svart med fin utringning.. Det er da det er gøy å handle - ikke når man føler man har svidd av mer enn det smaker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var inne på den Nanima siden .

Men det var jo like dyrt der som på den kule mage.

Ikke var det noe fine klær der heller , men det er min mening da.

Det kan jo hende du fant noe fint der .

Det eneste som jeg kunne tenke meg og som jeg antageligvis kommer til å kjøpe ett annet sted , er en jeans gravid bukse.

Går nesten alltid i det når jeg ikke er gravid , så jeg må nok ha en sånn nå .

Men jeg tror de finnes på hm, og for en mye billigere penge.

Heldigvis:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var også innom der i forrige uke. Synes konseptet så kjempefint ut, med klær til liten og stor, kafe og greier..

Men.. ble litt skuffet ja... fant ingenting hvertfall..

Har kjøpt mitt første gravideplagg, en kort bukse på HM, kjempefin og såååå deilig å få plass til magen! Magen min har vokst litt gitt - så de vanlige buksene mine er vonde....

Har også arvet plagg etter to tidligere gravide venninner, kjempekjekt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...