Gå til innhold

Jer er såååå kvalm


smillamilla

Anbefalte innlegg

nå har jeg spist ofte og lite, ikke kjøtt (har ikke lyst på), bruker ingefærtablett, har på meg sånne armbånd, stresser ikke, drikker mye vann, men alikevel kaster jeg opp! og jeg hater å kaste opp! hjelp!!?

har tenkt å ringe til akupuntør til uke, for de som vil tipse meg om det.. men dere som er kvalme; gjør dere noe i det hele tatt!? frister lite med soling, besøk, bytur og i det hele tatt alt når jeg pendler mellom senga og doen.. huff.. måtte bare klage litt.. nå skal jeg dusje og legge meg igjen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er også suuuper kvalm, men kaster heldigvis ikke opp. Har ikke så mye energi til annet enn å hvile store deler av dagen.

Føler meg skikkelig fyllesyk. Er i dag 12+1.

Men for meg hjelper det å blande eplejuice og farris/ bonaqua el.

Har hørt at akupunktur skal hjelpe.

 

Kan ikke annet enn ønske deg lykke til, og håpe at det snart gir seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her. Hadde det likedan da jeg venta jenta mi, som nå er snart ett og et halvt år. Det er MYE verre å være gravid og dårlig med en smårolling...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg opplever det samme som deg. tar b6, ingefær, armbånd og fortsatt hjelper det ikke. Har blitt sykmeldt for 2 uka nå, er 10+4. Nesten sånn at jeg angrer på detta. Skulle ønske at det ga seg snart. Orker nesten ikke mat og blir anpusten av bare å bevege seg littt.Håper vi får det bedre om noen uker.. Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja.. er ikke noe rart man angrer litt når man er kvalm 24/7..

roper ikke jippi akkurat i disse dager..

men det går vel over for de fleste? skal jeg være slik i 7 mnd til kommer jeg til å bli helt psyket ut.. huffameg.. *klageklage*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...