Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg hadde EL 9 july.fikk pos CB 22 july ca 2 dgr før ikm. Var på UL i dag bare for å se. der tippa de 4 uker.. de kunne ikke se om der var liv eller no pga hjerte var ikke der.. Skal egentlig være 5+5 idag å hjerte skulle begynt å slå 2 august er fortvila..kan jeg ha mista..? tok en CB i dag den ble pos på et sek... gyn mente at jeg var rundt 4 max 4,5 uke.. men hvor go peiling har de..

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5821112-alle-m%C3%A5-lesetrenger-hjelp/
Del på andre sider

Fortsetter under...

ja hun ca ca 4 uker,men det går ikke an å se det nøyaktig så tidlig... men når hjerte slår så vet de jo at det er 6 uker eller mer.. i bestefall så begynner hjerte å slå snart i verstefall har det startet men så stoppet. MA.. men det nevnte hun ikke..hun sa bare at visst det var en SA så kom jeg til å begynne å blø snart og at kroppen ordner opp, men den gjør jo ikke det når det er en MA

På oversikten uke til uke står det at fosterets hjerte först begynner å slå når du er 6 uker på vei. Så kanskje det var litt tidlig å få en UL for å se hjertet altså? Skal du få noen flere timer for å få bekreftet at det lever? Det kan jo hende at el ble utsatt til tross for positivit utslag, jeg vet ikke. Er ingen ekspert på dette her, så ta det jeg skriver med en klype salt.

Lykke til

Annonse

Vet dessverre ikke ang. testen..Er vel ikke så mye annet å gjøre enn å vente til de forhåpentligvis ser hjertet. Du har ny avtale med gyn? Jeg mistet i MA og var hos 3 ulike gyn før jeg fikk et sikkert svar, så derfor har jeg litt erfaring med innvendig ul.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...