Gå til innhold

8 uker på vei idag!


En liiiten til.

Anbefalte innlegg

En liten bragd i seg selv det,flere som er ca like langt? Er fra trondheim jeg da...Er i bra form,ikke vært kvalm,er så glad for det! Leser hvor stort barnet er osv,gleder meg jeg nå!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg var 8 uker på vei i går jeg(4/8)!

jeg også synes det var en kjempe bragd, blir liksom litt mer virkelig nå føler jeg. :)

 

gratulerer til dere andre også! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja,tenker litt som deg jeg også,en måned unna 12 uker.Dessuten syns jeg flere etterlyste glade,positive innlegg jeg,så da så-må vel det være greit vel!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Javel,gøy at det er flere fra trondheim.Er du i fin form da? Barn fra før eller førstemann? Nysgjerrig æ sjø...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ca 8 uker jeg også.. Hedmarking.. ;) Ja, dette er spennende! Går ikke helt opp for meg enda, men sitter å leser om svangerskap nesten døgnet rundt.. hehe.. min første dette.. er 22 år.

jeg er ganske kvalm og uggen, da.. men heldigvis ikke spydd!!! (bank i bordet!) og puppan begynner å bli ganske så øm.. men er jo egentlig bare glad for å ha symptomer også.. samtidig som det er no dritt!! hihi.. håper det gir seg snart!! Men nå er det senga neste... Ferien er over, og første arb.dag i morgen.. :S

Kos dere videre i svangerskapet, damer!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...