En liiiten til. Skrevet 5. august 2006 #1 Del Skrevet 5. august 2006 En liten bragd i seg selv det,flere som er ca like langt? Er fra trondheim jeg da...Er i bra form,ikke vært kvalm,er så glad for det! Leser hvor stort barnet er osv,gleder meg jeg nå!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 5. august 2006 #2 Del Skrevet 5. august 2006 Heei!! Jeg er også 8uker på vei i dag:D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smillamilla Skrevet 5. august 2006 #3 Del Skrevet 5. august 2006 Jeg og.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maddemor Skrevet 6. august 2006 #4 Del Skrevet 6. august 2006 jeg var 8 uker på vei i går jeg(4/8)! jeg også synes det var en kjempe bragd, blir liksom litt mer virkelig nå føler jeg. gratulerer til dere andre også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 6. august 2006 #5 Del Skrevet 6. august 2006 Hmmm.. Er det noe spesielt og være i uke 8 egentlig? .... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maddemor Skrevet 6. august 2006 #6 Del Skrevet 6. august 2006 for min del er det hvert fall det, da er jeg bare 1mnd unna den skumle 3mnds grensa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
En liiiten til. Skrevet 6. august 2006 Forfatter #7 Del Skrevet 6. august 2006 Ja,tenker litt som deg jeg også,en måned unna 12 uker.Dessuten syns jeg flere etterlyste glade,positive innlegg jeg,så da så-må vel det være greit vel!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snoopy_me Skrevet 6. august 2006 #8 Del Skrevet 6. august 2006 Er 9 uker, og også fra trondheim:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
En liiiten til. Skrevet 6. august 2006 Forfatter #9 Del Skrevet 6. august 2006 Javel,gøy at det er flere fra trondheim.Er du i fin form da? Barn fra før eller førstemann? Nysgjerrig æ sjø... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Aimee- Skrevet 6. august 2006 #10 Del Skrevet 6. august 2006 Jeg er 8 uker i morgen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stomperud Skrevet 6. august 2006 #11 Del Skrevet 6. august 2006 ca 8 uker jeg også.. Hedmarking.. Ja, dette er spennende! Går ikke helt opp for meg enda, men sitter å leser om svangerskap nesten døgnet rundt.. hehe.. min første dette.. er 22 år. jeg er ganske kvalm og uggen, da.. men heldigvis ikke spydd!!! (bank i bordet!) og puppan begynner å bli ganske så øm.. men er jo egentlig bare glad for å ha symptomer også.. samtidig som det er no dritt!! hihi.. håper det gir seg snart!! Men nå er det senga neste... Ferien er over, og første arb.dag i morgen.. :S Kos dere videre i svangerskapet, damer!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå