Gå til innhold

Noen som har peiling på dette?


Trummelums

Anbefalte innlegg

Jeg hører litt forskjellig rundt om...hvis du mister/spiren ikke lenger er liv i- vil du ikke merke det på et vis? Eller kan alt være normalt like frem til UL?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette lurer jeg også veldig på. Om du har masse symptomer og tror at alt er i orden, om det da er mulig at du likevel har hatt en MA. Jeg har hørt mest om de som har hatt en mistanke grunnet litt blødninger o.l., men likevel...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ingen erfaring på området. Men jeg tror at man ikke merker så mye.. Kanskje symptomer dempes mye hvis man har hatt kraftig kvalme osv.. og man vil sikkert merke at magen ikke vokser så mye? Jeg aner ikke. Har tenkt litt på dette selv.. men har bestemt meg for å leve i positivitet og anta at alt er i orden inntil jeg får UL eller evnt jordmor ikke hører hjerteaktivitet i uke 16. Jeg har ingen grunn til å tro at ikke alt er i orden i alle fall...

 

Jeg tror at de som mister i MA der dør spiren rundt uke 6-10 og kommer ut av seg selv inntil en mnd etter spiren døde.. Så innen uke 12-16 vil nok kroppen ordne opp selv hvis spiren ikke var levedyktig.. Så kommer man seg et godt stykke over i 2 trimester kan man være ganske trygg... Det er de færreste som mister spiren fra uke 14-16 av.....

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hører noen sier at om du har mistet kan du fremdeles ha gravide symptomer og magen vokse etc. synes bare dette høres rart ut,skal til gynekolog om 1 uke og skal iallefall høre med han da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...