Anonym bruker Skrevet 5. august 2006 #1 Skrevet 5. august 2006 Kunne du tenkt deg en ekstra mann i med i sengen? Min mann sier han er med på det om jeg ønsker. Jeg kjenner en veldig fin fyr som gjerne vil også... Har prøvd det før, og gjør det gjerne igjen! Men med min egen mann....uansett...blir en stund til. Ikke noe særlig i uke 33 ;-)
Anonym bruker Skrevet 5. august 2006 #2 Skrevet 5. august 2006 Å ja,kjempedeilig....men ikke med mannen min....
KlemC 3småUnder3år Skrevet 5. august 2006 #3 Skrevet 5. august 2006 Tror det men en ting er hva man fantaserer om og en annen ting er om man gjør det..
Anonym bruker Skrevet 6. august 2006 #4 Skrevet 6. august 2006 Som mann, er vel det bedre å tenke på to kvinner samtidig. Men, noen syns det er mye bedre med to menn... Blir jo en litt anderledes trekant. Men, mye er vel fantasi, og er litt "skummlere" å gjøre i virkeligheten.. Men, trekant er ikke dumt
Anonym bruker Skrevet 6. august 2006 #5 Skrevet 6. august 2006 Som mann må jeg si at tanken på å dele kona mi med en extra mann er veldig spennende og fristende. Dette handler om å gi den du elsker en opplevelse litt utenom det vanlige som kan være til glede for begge parter. Vi har snakket om dette flere ganger men aldri prøvd det ut, kanskje det er en liten frykt for sjalusi som holder igjen.....
Anonym bruker Skrevet 6. august 2006 #6 Skrevet 6. august 2006 Jeg må bare si at det er en fantastisk opplevelse med to menn, nyte den hele og fulle oppmerksomhet og bli fyllt opp i flere hull samtidig... Mannen sier han blir utrolig opphisset se meg bli knullet av noen andre, han vet at ingen andre kan gi meg det han kan gi - og han vet at selv om han låner meg ut, er jeg hans, og han kan nyte når han vil, og hvor mye han vil ;-)
Anonym bruker Skrevet 6. august 2006 #7 Skrevet 6. august 2006 Ville ikke ha gjort det om jeg var deg.. To menn..ja takk!! Men det må være to du ikke har noe forhold til.. Jeg og ex`n min hadde trekant med en gutt..det endte med at han ble sjalu..enda det var han som ville det..
misyme Skrevet 16. august 2006 #8 Skrevet 16. august 2006 Tja .. har hatt et trekant forhold med to kamerater for noen aar siden, og fantasaerer om dette enda. Syns det bare var helt .... sukk Men siden jeg ble gravid har vaare sök etter "delte gleder" stoppet opp, ogsaa siden jeg har fölt meg ganske elendig de förste 3 mnd.. men naa saa tenker jeg litt paa dette, vi har fantasert mye paa meg og ei anna jente, men det har blitt med tanken, er veldig usikker paa reaksjonen min, fantasier er ikke alltid det samme i praktisen.. Jeg tenker paa en annen ting ogsaa, jeg vet at mange menn fantserer om aa ha sex med ei gravid dame, men selv om man bruker kondom og hele pakka, saa tenker jeg fremdeles paa komplikasjoner pga höööy eksitasjon og sterk organsme Huff ...ikke lett aa vaere "hot" og gravid
Anonym bruker Skrevet 1. september 2006 #9 Skrevet 1. september 2006 Åja har prøvd d...slurp...2 jenter og 2 menn...
Hulderjenta Skrevet 10. september 2006 #10 Skrevet 10. september 2006 To menn er greiit dersom det ikkje er analt i bilde. Det er det som gjer meg kvalm berre ved tanken. Analsex er kvalmande griseri!
Anonym bruker Skrevet 10. september 2006 #11 Skrevet 10. september 2006 Dere er SYYYYKE folk altså... Lurer på hva det skal bli av denne verden...??? En ting er å ha sex med flere når man er single,men i et parforhold?? Mulig det funker for noen,en stund...men det er ødeleggende....Og det vil bli sjalusi,følelser og drit... Må man ha en tredje person for å ha et spennende sex-liv?? Er det ellers så dødt,liksom??
vims-74 Skrevet 10. september 2006 #12 Skrevet 10. september 2006 Jeg synes det er mer sykt å sitte der på sin høye hest og kalle andre for syke fordi de tenner og liker andre ting enn en selv, og selv stort sett velger hvordan man skal leve sitt liv. Og hva vet vel du om det er ødeleggende, om du aldri har prøvd? Hva vet vel du om hvilke følelser man får i en sånn situasjon hvis du aldri har vært der? Altså, folk er nå forskjellige, og reagerer forskjellig på forskjellige ting, så la nå andre få lov å gjøre som de vil så lenge det ikke går ut over deg! Det blir en sykere verden av at folk som deg feks vet bedre enn meg selv hva som er best for meg og mitt forhold. Hilsen en ganske provosert
Anonym bruker Skrevet 10. september 2006 #13 Skrevet 10. september 2006 For al del,gjør som du vil! Skal ikke blande meg i det... Men at moralen er synkende i samfunnet er vel liten tvil om.Du kan vel ikke legge under en stol at måten vi lever på,er med på å ødelegge forhold. Man tester fler og fler grenser,til slutt er det ingen fler å teste. For NOEN funker det å blande inn en eller to(eller hvor mange du enn vil)i et forhold. Men alt av undersøkelser og sunn fornuft tilsier at det får de fleste er ødeleggende.Man vet ofte ikke hva man går til,kan man vel si.Jeg har ikke erfaring med det nei,ikke fordi jeg er spes prippen av meg,men for at jeg mener at er man sammen,så er man sammen.Hadde jeg villet ha sex med noen andre,hadde jeg forblitt singel og gjort som jeg ville,uten tanke på å kunne såre noen.Sitter ikke på "min høye hest"som du sier...Det er som regel ikke som man tror i fantasiene.
vims-74 Skrevet 10. september 2006 #14 Skrevet 10. september 2006 Jeg synes det å kalle andre mennesker for syke pga det de gjør bak "lukkede dører" er å sitte på sin høye hest, men det er nå min mening -selv om du ikke føler du sitter der:) Det er jo en annen ting at ting kanskje ikke alltid er som i fantasiene, men det får nå folk finne ut på egen hånd uten at andre skal komme å fortelle en hvor umoralsk det er. En annen ting er at jeg tror ikke det nødvendigvis kun er hva vi gjør på soverommet som er ødeleggende for forhold, det er mye annet som spiller inn. Jeg tror ikke det ødelegger noe som helst dersom kommunikasjonen er god og man kan stole på hverandre, og at man alltid er ærlig og forteller hva man føler. Men, vi kan ikke alle være enige -vi får bare være enige om at vi ikke er enige
Anonym bruker Skrevet 13. september 2006 #15 Skrevet 13. september 2006 Jeg og min mann prøvde med en annen dame. Angrer i ettertid. Sjalusien har tatt overhånd. Vi er enige om ikke å gjøre det flere ganger.
Anonym bruker Skrevet 13. september 2006 #16 Skrevet 13. september 2006 det hadde vært digg....gav mannen min en trekant med en venninne i vinter...skal vi se, det skjedde forresten to ganger med noen måneders mellomrom....og nå er det min tur....han tenner veldig på tanken om å dele meg med andre....og det gjør jeg også. jeg tenner på tanken at han skal se på at jeg kommer mens en annen gir meg kuken sin......mmmmm....herlig tanke.
Anonym bruker Skrevet 13. september 2006 #17 Skrevet 13. september 2006 Det ER et signal på at det er noe "skurr" når man trenger å dra inn 3. eller 4.person i et parforhold. Tro meg,jeg har levd i maaange år,og vært på begge sider,både i parforhold,trekanter,og gifte kvinners elskerinne (JA,jeg er kvinne). Fantasier i hodet er nå EN ting,men av og til kan bare det å snakke om det til partneren være nok til å skape et lite usikkerhetsmoment:er jeg ikke bra nok? er ikke det vi har sammen og det vi gjør sammen nok til å tilfredstille deg? elsker du meg? er vi de rette for hverandre? Jeg er ikke i en posisjon til å dømme noen,vil heller bare gi et råd om at det er nok oftere de "fantasi-forsøkene" ender i noe som ikke fører deres eget forhold fremover i alle fall. Og jenter her som høres ut som dere er deres egne menns "sex-slaver"..mye av hva han vil,han ønsker,kan ta meg hvor og når han vil og sånn. Om det er kjærlighet og likeverdighet og respekt for hverandre dere bygger på,så finnes det så mange måter å uttrykke dette på. Og det er ofte de små tingene i hverdagen,oppmerksomhet,se den andres behov for nærhet og ømhet og små kjærtegn i hverdagen. Og tro meg,etter en hel del studier av hvordan et kjærtegn ,klapp på ryggen,en hånd som stryker over en nakke eller arm også utendørs,er ganske avslørende på hvordan det forholdet egentlig er. Finnes utolig mange menn som legger en arm rundt dama når de er midt i en folkemengde,for å vise: hun er min,hun er fin. Men gjør han de samme tingene når dere går en tur alene i skogen? I stua hjemme? Og om den ekte kjærligheten og nærheten er til stede i alle de små tingene i hverdagen,da tror jeg at garantien for et godt sexliv er der også. Får vel legge til at jeg er i et trygt,langvarig,godt og stabilt..og fantastisk.flott seksuellt forhold til en kvinne nå. #hon har blommor i sitt hår som bara jag kann se#
Anonym bruker Skrevet 13. september 2006 #18 Skrevet 13. september 2006 det ikke slik at det er et tegn på at det er noe som skurrer selv om man tar med en tredje -eller fjerde - når man har sex. det kan derimot være et tegn på at man er meget trygge på hverandre. har aldri følt et sekund sjalusi etter trekant(ene) selv om jeg i utgangspunktet kan føle sjalusi ved andre situasjoner. men ikke på dette. og det er fordi vi har snakket gjennom det så maaange ganger før det skjedde. og jeg og han er helt sikre på at dette kun handler om sex og en deilig opplevelse sammen, det er ingen av oss som ønsker ut av et forhold som funker dårlig. men dersom forholdet funker dårlig, har jeg liten tro på at å involvere flere vil få forholdet på rett vei igjen. synes det vitner om et ganske snevert syn på livet å dra alle under en kam her, kompis.
Anonym bruker Skrevet 13. september 2006 #19 Skrevet 13. september 2006 Fullstendig enig med deg som skrev inn i dag kl 14:51. Det er kun forhold med en sterk trygghet og harmoni paret i mellom, og med sterke å fine følelser, som mestrer det å delta i trekant en gang i blant. Det er de små-shaky forholdene som får problemer i etterkant. De harmoniske og velbalanserte parene bruker GOD tid på prosessen fram til sin første trekant, slik at alt er "avklart" på forhånd. Man skal heller ikke gjøre trekanter til en seksuell livsstil, men la det være noe eksklusivt man gjør kanskje bare en gang elle to i året. Jeg kan forsikre dere at huset "oser" av kåthet i mange måneder etter en trekantopplevelse.;o) Mange påstår at trekant er for single. Jeg kunne ikke vært mer uenig! Som singel skal man ikke gi seg inn i trekanter, det har svært mange bittert fått erfare.
Anonym bruker Skrevet 13. september 2006 #20 Skrevet 13. september 2006 Interessant teori dere har...Jeg har et forhold som er MEGET solid,tryggt og godt.Vi deler alt,vondt og godt,elsker hverandre og er trygge på forholdet vårt. Men vi har ikke behov for å inkludere noen andre i forholdet vårt...Hverken emosjonellt eller sexuellt...Så det er bra feil av dere å påstå at de med solide forhold fixer dette. Vi trenger ikke noen andre for å "piffe"opp sexlivet vårt,vi har mer enn nok med oss. Da lurer nå jeg på om det mangler litt i sexlivet til DERE når dere føler dere må ha en eller fler i senga...?? Uansett hvor mye jeg stoler på meg selv,eller min partner hadde jeg aldri delt han med noen. Han er min, og jeg er hans... Og jeg skal love deg vi har et deilig sexliv!! Z
Zummi Skrevet 13. september 2006 #21 Skrevet 13. september 2006 Er det bare meg som synes slike diskusjoner ofte blir litt mye "pappan min har mye større og sterkere bil enn pappan din!"? Hva med å bare godta at det som passer for noen kanskje ikke passer for en selv og omvendt enn å buse ut med at "fordi atte vi ikke kan tenke oss å dra inn noen andre i sexen for ren nytelse, så kan neiggu ikke heller noen andre ha glede av dette og det kommer til å kjøre forholdet deres til skogen". "Passe sine egne saker", "se skogen for bare trær", "se splinten i andres øyne men ikke bjelken i sitt eget", "mele sin egen kake" med flere er fine uttrykk som har kommet til gjennom tidene, sikkert ikke helt uten mening
vims-74 Skrevet 13. september 2006 #22 Skrevet 13. september 2006 Helt enig, hver og en får finne ut hva som passer dem -det viktigste er jo som jeg har nevnt tusen ganger før, kommunikasjon. Og er man enige, så må man jo også være enige om å ta eventuelle følger sammen. Jeg tror ikke det er noen oppskrift på hva som passer for hver enkelt, det må man finne ut selv, og jeg synes det ville vært flott om man kunne finne ut ting selv, gjøre det som passer en best, ha sine egne fantasier og lyster, uten å måtte få usaklige kommentarer om man skulle være så "uheldig" å nevne noe om disse tingene feks her inne. Dette er da et åpent forum, der det burde være plass til alle? (så lenge man ikke skader noen eller gjør noe som er utenfor norsk lov, selvsagt..)
Migica Skrevet 14. september 2006 #23 Skrevet 14. september 2006 Jeg tror ikke det finnes noe riktig svar på denne diskusjonen. Her er det bare hva som er riktig for den enkelte. For meg og sambo er det ikke riktig å dra andre inn i sexlivet våres. Jeg har hatt trekant med to menn før men syntes ikke det var den helt ultimate opplevelsen (vi var alle single) Og sambo har ikke en gang lyst til å prøve. iallefall ikke nå. Men de det føles riktig for, sett igang Kos dere!
Anonym bruker Skrevet 14. september 2006 #24 Skrevet 14. september 2006 Jeg synes at det er veldig ekelt å være med to menn , de som gjør det er de gale!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
vims-74 Skrevet 14. september 2006 #25 Skrevet 14. september 2006 ok, så du selv du var gal, men er ikke det lengre? Jeg mener siden du vet hvor ekkelt det er, så må du jo ha prøvd?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå