Gå til innhold

Noen med erfaring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har hatt åpning, og fått ting i gang med sex? Har 2 cm åpning, men ser ikke ut til noe skal skje i nærmeste fremtid, og typen liker ikke tanken på å ha sex når babyen hans ligger inni magen min. Men viss det er stor sjangs for å få gang i det så kanskje jeg klarer å lure han.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

He-he, her har vi startet tre fødsler etter sex(sist gang var jeg strippet to dager før, i tillegg). Med sistemann hadde jeg to cm åpning, som du. Babyen merker ikke noe, dersom dere har vanlig sex som ikke er altfor voldsom.... Jeg føler meg ikke akkurat så veldig sexy på slutten, men som vi sier til hverandre: dette er ikke vanlig sex, dette er samleie på resept!! Jeg sier til gubben at han får nyte det, ikke alltid han får klarsignal til å kjøre solo-egotripp, uten tanke på at vi begge MÅ komme. Mine fødsler har startet 5-6 timer etter at det har gått for ham, dypt inne i meg. Viktig at du blir liggende en god stund etterpå, slik at sæden får virke.

Skrevet

ser ikke ut til at jeg får han med på det, så får bare smøre meg med tålmodighet! får jo se den lille til slutt så =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...