RagaMuffinBaby Skrevet 5. august 2006 #2 Skrevet 5. august 2006 jeg er i uke 34 nå, og skal til kontroll annenhver uke heretter. Jordmor sa at etter de nye retningslinjene er det egentlig litt for ofte, man går gjerne oftere først etter uke 37. Men siden jeg har hatt en del plager og har litt angst og lett for å bekymre meg, skal jeg gå så ofte. legen/jordmor bruker vel skjønn når de bestemmer når man begynner å gå oftere. finn ut hva du føler deg tryggest med, og avtal med den du går hos
Gjest Skrevet 5. august 2006 #3 Skrevet 5. august 2006 jeg skal til kontrol neste gang i uke 32 (er 30 nå) og etter uke 32 skal jeg be om og få annen hver uke...har også litt lett for og bekymre meg over ting....og då er det absolutt det beste....så jeg vet at babyen har det fint helt til fødselen:-)
Anonym bruker Skrevet 6. august 2006 #4 Skrevet 6. august 2006 jeg vet ikke ,her har jordmor ferie til midten av august..nå er jeg i uke 34....Syns det er rart jeg!!!!
Ninn (har født:) Skrevet 6. august 2006 #5 Skrevet 6. august 2006 Jeg hadde siste kontroll i uke 34 hos lege, har ingenting før uke 38 pga ferieavvikling. Da skal jeg til JM. Heldigvis har jeg en akupunktør til JM slik at jeg iallefall har noen å stille spørmål til hvis det er noe. Nå er jeg 36+6.(i morgen 37 fullgåtte uker). Syntes det er lite kontroller mot slutten her!
Rut Bram Skrevet 6. august 2006 #6 Skrevet 6. august 2006 Jeg skal ha kontroll annenhver uke nå etter uke 30, en gang i uken de siste 2 (uke 40 og 41) pluss mer hvis jeg går over, eller noe annet skjer som krever ekstra oppfølging...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå