Gå til innhold

Når merker bebisen lyd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

merkelig altså...... de siste dagene har jeg kjent litt mindre liv enn før i uka, og blei selvfølgelig bekymra ;-)

la meg ned med høy musikk på mp3 spillern i går, og da kjente jeg han der inne.... men litt lengre inni enn før liksom, viss dere skjønner, så jeg antar at han lå litt lengre inn i magen... går det????

men så var vi på kino i går, og akkurat når filmen satte igang, satte bittelille i gang med ordentliga spark igjen, sånne som kjennes godt utenpå ;o) og han fortsatte å sparke stadig vekk gjennom hele filmen .... :o) gjett om maman blei glad???

men merker de lyd så tidlig er 20+5 i dag, at det var derfor han sparka s¨å mye igjen plutselig?

hva tror dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dette står på www.babyverden.no :

Barnet reagerer på lyd så tidlig som i 24. uke i svangerskapet

men det er vel ganske så individuelt fra person til person? hmmm... ikke vet jeg...

håper jeg kunne hjelpe deg bittelitt i allefall ;)

klem

Skrevet

heisann du!!! takk :o) jeg syns også at jeg hadde lest dette, at det var fra uke 24.... kanskje han bare ville berolige mamman sin litt ;o)

Skrevet

hehe, det er jo fullt mulig ;)

ha en flott dag!!

klem!!

Skrevet

det høres jo veldig sent ut... synes jeg merker at han reagerer på lyd allerede i uke 20... han reagerer oxo på sambos stemme...

Skrevet

Lillemann i magen her regerte i alle fall da vi var på kino i uke 20-21. Tror de reagerer på høye lyder ganske tidlig i alle fall. Jeg sitter å småprater og synger til magen, så jeg velger å tro at han hører noe.

Skrevet

Jeg har lest at de begynner å høre/merke lyder fra uke 23:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...