JoLo Skrevet 5. august 2006 #1 Del Skrevet 5. august 2006 Det var mange hyggelige historier på den gamle tråden, men jeg starter en ny, for her er det kanskje spennende utvikling på gang..! Her er min historie: Mannen min skulle vekk en uke, så jeg tok 1. test den dagen jeg ventet mensen. Den var negativ, og noen timer etter at han hadde reist kom mensen.. En måned og tre dager senere tok jeg test nr 2. Jeg hadde kastet bruksanvisningen, så da det kun viste en vannrett strek og ikke et pluss, trodde jeg først at den var negativ. Det syntes jeg var veldig rart, for jeg hadde begynt å få ømme bryster osv. Så plutselig kom jeg på at den jo var positiv!! Det tok en stund å overbevise mannen min, så det ble ikke sånn hopp i taket jubel med en gang. Noen uker senere begynte jeg å blø helt villt, og så fikk jeg komme på ultralyd. Da vi så en liten hvit "bønne" med hjerte som banket ble vi endelig overbevist. "Bønna" er nå snart 10 mnd og er verdens deiligste gutt! Kanskje blir han storebror om 8 måneder? Skulle hatt mensen for 4 dager siden.. Har bestilt tester som kommer med posten i dag, men mannen min er borte til i morgen, og jeg lovet å vente til han kommer hjem igjen.. Er så spent!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5820112-lyst-%C3%A5-fortelle-om-den-dagen-du-ble-gravid-nytt/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 5. august 2006 #2 Del Skrevet 5. august 2006 Nei, jeg har ikke videre lyst til å fortelle om dagen jeg ble gravid. Men jeg fant ut at jeg var gravid 1. april 2005 og det er en vanskelig dag å overbevise folk om at du ikke lyver Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5820112-lyst-%C3%A5-fortelle-om-den-dagen-du-ble-gravid-nytt/#findComment-5820200 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå