#Aurora har tre gutter# Skrevet 5. august 2006 #1 Skrevet 5. august 2006 Er på dag 16 nå og fikk negativ cb el test nok en gang.Har testet siden dag 12.Har tatt trippel pergo kur denne mnd...har aldri hatt eggløsning så seint. Snakkes med legen min på sykehuset i går og han mente om jeg ikke ble gravid nå i denne syklusen så skulle han overføre meg til st.olav sykehus(tr.heim) Glemte helt og spørre hva de skal gjøre der.
Alba44 Skrevet 5. august 2006 #2 Skrevet 5. august 2006 "EL! Hvor er du?? Se og kom deg til Aurora fortere enn svint!! Håper skjer snart, og hvis ikke så det jo veldig bra at sykehuset kan hjelpe deg. Krysser fingrene mine for deg!!
Gjest Skrevet 5. august 2006 #3 Skrevet 5. august 2006 Jeg har hatt el så sent som dag 19 av en syklus en gang og jeg har normalt el på da 13-15, begynte virkelig å lure selv den gangen, spesielt siden jeg normalt bare har 25-26 dagers syklus (den syklusen hadde jeg 30 dager). Det er fortsatt håp da! Lykke til!
74skytte Skrevet 5. august 2006 #4 Skrevet 5. august 2006 Jeg venter og! Men vet aldri når den kommer pga ustabile sykluser. Det er pes. Den eneste gangen jeg har klart å få positiv EL test, fikk jeg det på dag 20. Men var inne på EL kalkulatoren og tastet inn at jeg hadde sukluser på 40 dager (for det har jeg hatt i det siste), og da fikk jeg opp at EL ikke var før neste fredag som er dag 26. Jeg har testet siden mandag. Er snart tom for tester. NÅ ER JEG MØKKALEI! Vi får vente sammen. Får håpe du finner EL og at det klaffer før du må videre til st.olav. Jeg venter på lap undersøkelse, men håper det klaffer før jeg skal inn.
ღ♥ღVenterpåspireღ♥ღ Skrevet 5. august 2006 #5 Skrevet 5. august 2006 xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx krysser fingra for at el dukker opp hos deg NÅ!!! Det er din tur...)
kirsty*2barnsmamma Skrevet 5. august 2006 #7 Skrevet 5. august 2006 Håper du får el XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX Ha masse sex fremover og kos dere ;-)
#Aurora har tre gutter# Skrevet 6. august 2006 Forfatter #8 Skrevet 6. august 2006 ingen eggløsning i dag eller...har kun igjen en test nå....kanskje jeg ikke har el denne mnd.
kirsty*2barnsmamma Skrevet 6. august 2006 #9 Skrevet 6. august 2006 XXXXXXXXXXXX håper den blir positiv imorra XXXXXXXXXXXXXX Men ikke alle får positive tester selv om de har el...både kristinpia85 og Loise77 hadde negative el tester den syklusen de ble gravid. Eneste som sikkert viser el er temping...
#Aurora har tre gutter# Skrevet 6. august 2006 Forfatter #10 Skrevet 6. august 2006 mmm...har brukt og fått det de andre mnd jeg har tatt el tester.Men temepn så har jeg prøvd de og men syns det blir litt mye styr.Men men ser vel fram til neste pp snart jeg da.
LINDA*** Skrevet 6. august 2006 #11 Skrevet 6. august 2006 Men sjekker du himmelporten for el.slim da?? Det er det sikreste tegnet for min del. Da peiser vi på! Og så regner jeg med at jeg har EL på den 2. eller 3. dagen med el-slim. (Jeg har disse berømte el-smertene også da...). Prøv å kjenn etter...?
#Aurora har tre gutter# Skrevet 7. august 2006 Forfatter #12 Skrevet 7. august 2006 nei bruker ikke og ha noe el slim jeg.Men har ikke fått noe posetiv el test enda.Var og kjøpte meg 7 ny cb i dag tidlig.Håper at den kommer snart.Er på dag 18nå og har tatt trippel pergo kur denne mnd og akupunktur.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå