Gå til innhold

Snufs!Helt utenom temsa..men men

Anbefalte innlegg

Fikk høre i går at eksen min skulle ha utdrikkningslag i dag.Det er 4år siden det ble slutt..imen jeg ble litt sårte i går når jeg hørte om det.Enda det var jeg som gjorde det slutt..men vi fikk liksom aldri ordnet opp i det.Vi prøvde til og med på unge..men ble slutt får sikkelig prøvinga.Tenker litt på han siden jeg fikk høre det.Har ny samboer jeg også(forlovet)og har det veldig bra sammens med han.Skjønner ikke hvorfor jeg føler det slik.Måtte bare få dette ut.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5819942-snufshelt-utenom-temsamen-men/
Del på andre sider

Fortsetter under...

nei han er faktisk helt fantastisk og det er foreldrene og..de beste svigers jeg har hatt.Men etter jeg gjorde det slutt så angret jeg som bare det..men det var så mye den tiden.Jeg var egentlig sammens med en annen og så var jeg utro mot han.Slett veldig med det.Og hun han er sammens med likte han den gangen også husker jeg...hun prøvde å ødeleg mellom oss..og han sa at han aldri kunne tenk seg henne og at hun var sånn og sånn....Men tydlig vis skifte mening.

Er sånn som kan dukke opp i ren nostalgi, tror jeg....Dere delte jo masse for noen år tilbake og det vil jo alltid være en del av deg. Vi er et resultat av alle valg vi har tatt gjennom livet... Sender deg en klem på denne dagen...morgendagen kan føles mye bedre enn i dag..:o)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...