Gå til innhold

til dere som ikke liker skrikemetoden

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har nettopp lest en bok som heter" The no-cry sleep solution" av Elisabeth Pantley. Denne boka kan anbefales. Jeg fikk så mange gode tips som jeg har fått nytte av. Dette er ikke kortsiktige løsninger, men sunne måter å få barnet til å sovne av seg selv på. Min gutt på 7 måneder vokner annen hver time, utrolig slitsomt, men i natt sov han fra 2300 til 03.30 og så til 0630. Har brukt endel av tipsene, og de ser ut til å funke. Lykke til. Er spent på i natt om han fortsatt sover.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da skal jeg lese den, har det akkurat likt som dere, man kan jo bli halvsprø av stadig avbrutt søvn:)

Skrevet

Jeg har også denne boken, anbefales!

Den oppmuntrer deg til å sette opp skjemaer for spising og søvn, slik at du kan få oversikt over babyens (eventuelle) mønster. Så gir hun mange tips (bare sunn fornuft basert på forskning) om hvordan du kan gjøre legging og nattesøvn mest mulig behagelig både for deg og baby.

Ikke noe hokuspokus, bare gode, solide råd. Og hvis du er et ustrukturert menneske (slik som meg...) som tenker at du aldri i verden klarer å følge skjemaer, så blir du nok overrasket over dine egne prestasjoner. Jeg føler meg rett og slett som en bedre mor etter at jeg tok til meg rådene i boken. Vi jobber fremdeles med legging uten skriking, men som hovedinnlegger nevnte : dette er en metode som tar lang tid. Men det lover godt etter bare en uke :-) Boken kan bestilles på amazon, da betaler du snaue 70 kroner inkl frakt! Fort går det også, jeg fikk min fem dager etter at jeg hadde bestilt.

• 2 uker senere...
Skrevet

70 kroner inkl. frakt???? Boken koster 5-6 pund og frakten kommer i tillegg når vi prøver å bestille. Når kjøpte du boken?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...