Gå til innhold

Da er prinsen til nick_353007 født:)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei,hei alle sammen!

Tusen takk for hilsninger!

Ligger i senga på barsel å skriver til dere. Akkurat fått meld fra Zoe at lille Alva ble født 9.52! Gratulerer masse med lillepia!

Jeg ligger på Vest, hun på Øst, men kan være jeg treffer på Zoe ....

Daniel Kristoffer ble født 20.04 den 4.august. 1 dag etter min termindato, og 6 dager før UL term.

Jeg vil ikke skrive noe om selve fødselen enda, men vi endte opp med katastrofe keisersnitt!!

Da er det snakk om ørsmå marginer, og takker høyere makter for at det går bra:-/

For å være ærlig, jeg er glad det var nummer fire, og ilkke nummer en som kom på dette viset! Garantert blitt enebarn!

Nå har vi det helt topp, og dere kan gled dere til oppholdet ved barsel ved St.Olav! Helt utrolig bra å få komme hit!

Hilsen fra hu med Dolly Parton lock!!

Klem fra Daniel Kristoffer og Ingeborg,

Som ønsker å spre masse fødestøv over midt Norge de neste dagene og ukene!!!!!!!!!!!!!!!

Annonse

Sender en liten gratulasjon til deg :o) jeg var jo så heldig at jeg støtte på deg når jeg var på snarvistt på føde øst søndag, slik at jeg fikk sett lille Daniel Kristoffer - skikkelig nusk :o)

Kom meg raskt ut fra føden, alt sto bra til med mor og barn :o) Tok ctg, UL og GU. Litt greit at den lille holder seg på innsiden av magen en liten stund til, har jo ikke termin før 12 sept..

Var på mitt 2. treff i dag :o) koselig.. For å si det slik så var det mange som var mye mer fødelkar enn meg der.. 10-12 dager på overtid, 2 dager til termin og slik :o) artig..

Kos deg masse med det lille vidunderet ditt, Ingeborg :o)

Klem fra Lisa m litengutt inne i magen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...