Gå til innhold

Hmm... Tror jeg er GRAVID!!

Anbefalte innlegg

God morgen.

I går tok jeg test etter at jeg mistet i slutten av juni. og der kom det opp en svak strek. etter beregningene skulle jeg hatt mensen for 2-3 uker siden.. men testen var negativ for en uke siden...

Er jeg gravid? I så fall, hvor langt på vei?

Tar nok en test til til uken, så får vi se..

Sitter her å smiler for meg selv, og krysser det jeg har!! Håper sååå at det har skjedd!!!!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5819506-hmm-tror-jeg-er-gravid/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei du:)

Jeg kan bare fortelle ut fra hva legen sa til meg, Han sa det at jeg skulle regne den dagen jeg var til utskrapning som første dag i syklussen. Dvs, den dagen du mistet som di første dag. Iom at du ikke har fått mensen tilbake etter dette, ville jeg vel tro at du skal regne sånn nå også?? Men så er det jo sånn at el kan ha kommet senere enn du antok pga at du mistet, så det er ikke lett å si:)

Ønsker deg i alle fall masse lykke til, håper det er en spire der! Tror nok det siden den var neg for en uke siden og positiv nå:)

Annonse

jeg har ikke hatt utskrapning og lege sa jeg kunne begynne å prøve med en gang etter SA.

Jeg tar en ny test i løpet av et par dager, og om den også er positiv ringer jeg legen for å få sikkert svar..

Håper så inderlig det er sant!

Jeg kastet opp fredag, og brekker meg en god del.. Det kan jo være et tegn da håper jeg!

Takk for alle gratulasjoner og lykkeønskninger. Håper bare det er sant!!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...