Gå til innhold

I uke og 0 dager på vei i dag :)

Anbefalte innlegg

Står det på babyverden sin terminkalkulator ......

Så rart å lese/vite at svangerskapet begynner før det begynner liksom.

Har hatt problemer med å forholde meg til det i forrige svangerskap, men er nå vant til tanken. Men mannen min så rart på meg nå sist når jeg sa at jeg var gravid og han spurte : " Hæ, vet du det allerede nå ? Hvor langt da på vei ?"

Jeg svarte 4 uker og han holdt på å ramle ut av senga, det var jo bare 14 dager siden vi laget spiren.....he.hehe

Ja,ja. Jenter. Jeg er 1 uke på vei idag og det er herrrrrlig å være gravid sånn helt i begynnelsen av svangerskapet:)

Ha en fiiiin lørdag !

Klem fra meg

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5819499-i-uke-og-0-dager-p%C3%A5-vei-i-dag/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja ikke sant ??

Men ærlig talt, jeg planlegger det meste utifra at jeg faktisk ER gravid også nå jeg....det er jo helt sprøtt. Tenk om det tar laaaaang tid, så skuffet man blir måned etter måned....

Nei, vi er jo uke 2 NÅ - til det motsatte er bevist !

Annonse

gjorde også det... fortsatte liksom bare tankegangen fra før jeg mistet.. men sist tanta kom kankk jeg helt sammen :( Er på CD 14 nå, og det er først då jeg begynner å "komme meg" etter tantebesøket.. har insett at det ikke nødvendigvis er gjort på 1-2-3 :( så nå prøøøver jeg å ikke planlegge så vanvittig mye..

Oj, spennende.... du er iallefall litt mer gravid enn meg du da..hi.hi

Skål for mange Mai-babyer - ikke alle forunt å drikke vin i svangerskapet, men i dag skal jeg ut å feire med et par "siste" glass vin på en stund...hi.hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...