lille solstråle Skrevet 5. august 2006 #1 Del Skrevet 5. august 2006 Hei hei alle sammen Så var jeg her igjen da. Har ei lita tulle på 8 mnd. Har alltid ønsket meg 2 tette og det ser ut til at dette går i oppfyllelse. Fikk tilbake mensen etter forrige svangerskap nå 5.juli og jaggu satt spiren på første forsøk! Kjempe fornøyd!!! Har ingen symptomer bortsett fra 3 positive graviditetstester men det skulle jo bare mangle med tanke på hvor kort jeg er på vei Klem fra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 5. august 2006 #2 Del Skrevet 5. august 2006 Hei! Gratulerer så mye :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tommage♀♂ Skrevet 5. august 2006 #3 Del Skrevet 5. august 2006 Gratulerer!! Frøken Dings er også 8 mnd, jeg fikk mensen i juni og er nå i uke 7, snart 8=) Morsomt med 2 tette! Ingen symptomer her heller, eneste at jeg spyr av bæsjebleier og bæsjelukt=( Lykke til da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loise 2barnsmor ღ Skrevet 5. august 2006 #4 Del Skrevet 5. august 2006 Hei lille solstråle Velkommen til 1 trimester.. Håper du får et flott svangerskap.. Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå