vilhababynå!! Skrevet 4. august 2006 #2 Skrevet 4. august 2006 Barne og ungdomsarbeider først iallefall, også muligens gå videre og bli lærer =)
Gjest Skrevet 4. august 2006 #3 Skrevet 4. august 2006 hudpleier veldig lyst å lære å ta manikyr også Men jeg skal iallefall ta dette først,viss jeg føler at jeg ikke kan leve me den utdannelsen for alltid skal jeg heller bli noe annet etterpå..sykepleier kanskje.
Gjest Riga19 - jente 22.10? Skrevet 4. august 2006 #5 Skrevet 4. august 2006 Har lyst til å bli diplomat, men det er veldig vanskelig å komme inn på den utdanningen (aspiranttjenesten). Aldresgrensen er uansett 25 år, så jeg har jo minst 5 år på meg å gjøre noe annet, så da blir det bachelor i språk på meg de neste 3 åra.
Gjest Skrevet 5. august 2006 #10 Skrevet 5. august 2006 Jeg skal ende opp som jordmor men skal gå den lengste veien ves å bli hjelpepleier så sykesøster å tilslutt jordmor:)
Simen og Julie Skrevet 5. august 2006 #11 Skrevet 5. august 2006 jeg skal bli psykolog... mange år skole med tanke på at jeg ikke har begynt på vidregående enda... har snart hatt 4 hvileår...
VinterSol+2 Skrevet 7. august 2006 #13 Skrevet 7. august 2006 jeg har kunst-og-håndverkslærer (ikke fagutdannelsen, men er kvalifisert for å undervise i faget etter høgskoleutdannelse, visstnok) Global forståelse og Filosofi (et år av hver) men tar sikte på å bli designer (ikke sånn fancy klesdesigner eller noe, men mer "problemløser" når det kommer til hverdagslige redskaper etc, som tannbørster, plastflasker ol. Jeg er også veldig interessert i hjelpemidler for funkjsonshemmede/folk med bevegelsesvansker. Noen ganger, når jeg ser hvor stort studielånet mitt ER og hvor stort det kommer til å BLI før jeg når målet mitt, skulle jeg bare ønske jeg hadde tatt yrkesfaglig på videregående i stedenfor.. men gjort er gjort og spist er spist, som de sier i Hakkebakkeskogen..
~hope~ i 7.himmel Skrevet 7. august 2006 #14 Skrevet 7. august 2006 tenker på flere ting faktisk.får se hva som ligger nærmest.får ikke råd og tid til å flytte på meg dersom det kommer smått til neste år (håpehåpe) men tenker på syk.pl,helsesøster,barnevernspedagog. får se
Anonym bruker Skrevet 7. august 2006 #15 Skrevet 7. august 2006 Hurra! Du som vil bli diplomat. Kjør på, det kan du klare :-) Det som våger vinner.
ettie Skrevet 8. august 2006 #16 Skrevet 8. august 2006 Hmmm... Spesialpedagog for barn. Tar gfrunnutdaning som førskolelærer nå. Kunne etterhvert som jeg har opparbeidet meg erfaring likt og undervise også, både på videregående og høyskole, men det er langt frem i tid. Først må jeg gjøre ferdig førskolelærer utdaningen etter permisjonen, så må jeg ta GSLMen og så spesialpedagogikken....heheheh...
Mira&Tina Skrevet 10. august 2006 #19 Skrevet 10. august 2006 Skal nå ha et friår og være hjemme med datteren min, for så å gå salg og service. Vet ikke enda hva jeg kommer til å ende opp som men, noe innen markedsføring.
♥Tullerusk♥ Skrevet 10. august 2006 #20 Skrevet 10. august 2006 Skal ta Jordmor utdanning...(ser det er noen som også velger det=o)) Men først må jeg ta Voksenopplæring og så sykepleier og såå endelig jordmor=o) Så det tar vel 5-7 år... Blir noen år det=o) Men skal klare det...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå