Gå til innhold

August: Lei, lei og atter lei

Anbefalte innlegg

Jeg har nå 2/3 dager igjen til terminen, men er begynt å bli rimelig lei av å vente. Dette er mitt 3 barn og de to forrige fødte jeg i god tid før terminen(13 og 9 dager før)

Regnet jo med at det helt sikkert ville skje denne gangen også.

De siste dagene har jeg hatt veldig mye kynnere, regner vel med at dette er "modningsrier" som de kaller det. Håper hver dag at nå vil det snart skje noe. Håper jeg til slutt ikke blir skuffet. Må innrømme at jeg ikke er klar for å gå 14 dager over. Er så tung og sliten om dagen.

Er det noen der ute som har noen formening om hvor lenge man skal gå med disse modningsriene. Lurer også på hvilken erfaringer dere andre har på fødsel av 3 mann. Kanskje ikke så mange som er i den situasjonen som kan svare her inne, men takker uansett for tilbakemeldinger.

Ellers ønsker jeg dere alle lykke til og håper dere slipper å gå å vente for lenge.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5819049-august-lei-lei-og-atter-lei/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan ikke gi deg så mange svar,men vi kan jo være litt lei sammen.Vi har en gutt fra før på 5,han gikk jeg 11 dager over med,og tror du ikke jeg er igang igjen,hadde termin 23.7.Så begynner vel å bli litt utålmodig nå ja,men uansett på mandag blir jeg satt igang.Jeg har ikke hatt noen kynnere verken sist eller nå,iallefall ikke noe jeg har kjent noe til,så får jo følelsen av at det aldri skal skje noe.Men heldigvis formen er veldig bra har ingen problemer med noe,så det er iallefall positivt.

Så heldig du er som vet når det senest vil skje, men ikke noe kult å gå så lenge over da. Ønsker deg uansett lykke til, håper du får en fin opplevelse.

Det ser ut til at slimproppen min har gått i dag. Jeg har blitt testet for Streptokokker, så jeg har hatt endel utflod. Men i dag var det litt annerledes og mye mer en det pleier. Håper uansett at det stemmer. Er veldig klar for at ting skal skje nå. Kanskje de på ultralyd får rett med at terminen er 0708.

Ønsker deg lykke til hvis ingen ting har skjedd allerede.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...