VilJegVil? Skrevet 4. august 2006 #1 Del Skrevet 4. august 2006 Det er 3 uker på pulver så er det mat og pulver- Siste perioden på 8-16 uker er kun sunn mat. Detter er ikke noe hokuspokus. Her i huset har vi alltid drukket proteinshake til mellommåltid og til kvelds, som måltiderstattere. Vi er aktive og spiser sundt , mye og godt måltidene ellers. I dag er det flere og flere som uavhengig av slanking drikker dette da det er sundt for alle mennsker i alle aldre. Å amme , gå gravid i perioden hvor man går KUN på pulver er ikke å anbefale, men periodene med mat og pulver vil jeg tro går bra. Dette skal jeg dobbeltsjekke neste uke når jeg er tilbake på jobb. Jeg gikk ikke på easylife under ammeperioden , men jeg drakk ca to proteinshaker om dagen istedet for lunsj og kveldsmat. Legen min fortalte at dette gjorde kona hans også ( frokost og mellommåltid etter middag) og så lenge du får i deg riktig måltid ellers og rikelig med vitaminer er det ingen fare. Er man i tvil kontakt ernæringsekspert.. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5818997-easylife/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå