Gå til innhold

Uttak på mandag!

Anbefalte innlegg

YES!

Ny UL i dag og "min venn" dr. Bjerke var fornøyd! Bra østradiolnivå og mange fine eggposer. Setter EL-sprøyta på lørdag og har uttak mandag morgen (først uttaket på Riksen etter ferien - håper det bringer lykke!)

Forrige gang gikk uttaket som en lek, så jeg satser på at det går fint denne gangen og. Gruer meg fryktelig til å ringe dem på tirsdag for å høre befruktningsresultatet, men vi må jo håpe og tro og be for at det blir befruktning denne gangen...

God helg damer!

Klem fra en optimistisk

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5818805-uttak-p%C3%A5-mandag/
Del på andre sider

Fortsetter under...

E N D E L I G:-)))))) Såååå godt at det så bra ut, så langt, og at legen var fornøyd!!! Guri land, så sinnsykt spennende det blir igjen, snøfilla!!

Ønsker deg lykke til i dagene fremover, og jeg skal tenke knallhardt på deg på mandag:-)

Klemmm fra

Så flott vennen!!!!!

Syns dette har gått så fort...

Det betyr helt sikkert lykke at du får det første uttaket etter ferien!

Skjønner at det blir litt "skummelt" å ringe for å høre resultatet,

men det skal gå så fint dette!!!

Denne gangen er det vår tur!!!!!

Ha ei riktig god helg c";)

Mange klemmer fra

:-) Smile smile!!

Måtte innom her i dag å se hvordan det går her inne. Har ferie og skal være hjemme i dag, for så å dra videre i morgen.

For en kjekk melding, gleder og gruer meg på dine vegne. Håper alt går bra med eggene dine denne gang, har troen på det!! Du må iallefall ha lykke til på mandag og jeg skal tenke på deg på tirsdag. For jeg vet hvordan du har det!!! Gruer meg noe sinnsykt til den samtalen selv.... Iallefall Lykke lykke til, gleder meg til å lese hvordan det går når jeg kommer hjem fra ferie neste helg.

Stor klem fra

Hei hei!!

Spennende dette Snøfilla :-)) Ønsker deg lykke til og krysser alt jeg kan, dette går bra ser du! Selv er jeg på sprøyte dag 6 og skikkelig lei!

Skal på kontroll fredag 11/8, og regner med uttak på mandagen etter hvis alt går etter planen. Denne gangen har jeg gått på spray en heel måned allerede, og er nå stinn etter sprøytene. Får håpe at gullegget er der og venter. Ønsker deg lykke til i morgen, og du får oppdatere oss alle.

mvh

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...